Tuesday, March 31, 2009

Perlukan Pengesahan

Mungkin anda yang komen kat blog ni kadang-kadang keliru.....ye la...bila hantar komen..ada yang terus muncul....dan bila antar yang lain...ada lak perlukan pengesahan dari aku dulu kan?

Jadi....meh aku nak terang napa jadi camtu...

Sebenarnya aku dah set....bila aku post entry baru...dalam tempoh 1 hari ....semua komen akan disahkan secara automatik...kalau 'usia' post yang korang nak komen tu dah lebih dari sehari...komen korang aku kena approve dulu baru muncul....

Sebabnya,ada yang korang komen post yang sebulan dua lepas kan?...kalau aku tak buat camni...aku x sedar pun korang komen post yang lama-lama dulu.....

ok...aku nak sarapan jap..

sapa nak ikut?

8 comments:

DramaQueen said...

haiihhhh....
aku nak ikut gak kucen...

tapi elok gak nko wat giteww
takut2 ko tak pasan owang komen..

hanie said...

xmau ikut..
tapau buleh??
hahahahaha

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hhehehehehe...wa jenguk lu..

Cikgu Ije said...

xnk ikut..!

vidadarisakura said...

oooooooooooooooooooooooooooooo

Anonymous said...

wow..popular gitew...tahniah~hahaha..

Milimilo said...

xpyh approve dulu pon boleh detect hapa..kan bole setting dkt notification emel..tp nnti pnuh inbox emel la pulak.. :DDD

Unknown said...

ooo..baru aku paham.