Tuesday, March 10, 2009

Jalan Malam

Lokasi: Asrama Sek Men
Jam: Lewat Malam..

Malam tu Shukor ngan membe-membe plan nak kuar asrama secara haram...atau bahasa yang dikenali ramai adalah 'fly'......

Aku tak termasuk...sepanjang aku lepak asrama...x penahnya aku fly....nak fly pekemendanya...kiri kanan hutan.....jauh sket ada le kedai makan....setakat jual goreng-goreng biasa ja...semua tu punca kenapa aku tak berminat nak fly....langsung takda untung......tak berbaloi......kalau ada rumah aku dekat-dekat tu boleh gak fly balik tidur umah...balik nonton tv ka.....

ok...berbalik kepada cerita tadi...

Nak dijadikan cerita...Shukor dan rakan-rakan akhirnya berjaya melepasi kawalan keselamatan pihak asrama yang suam-suam kuku........

Mereka berjalan kira-kira 2 km ke kedai makan tersebut......semangat berkobar-kobar.....akhinrnya setelah penat berjalan....mereka berjaya tiba di kedai makan tersebut dengan selamat.....













Di kedai makan tersebut juga...kelihatan warden asrama sedang enak menjamu selera dan yang paling mengerikan sekali ialah.....warden tersebut menyedari kehadiran Shukor dan rakan-rakan.....


mereka selamat sampai....tapi terus tidak selamat apabila sampai....

8 comments:

Anonymous said...

haha... nasib malang... =D

DramaQueen said...

erm.. asrama mane dorang tu? nephew aku pon penah kantoi gitu gak... dan digantung sebulan tak bley kuar lepas tu...ntah2 satu grup kot...

momentinlife said...

bdk2 laki kt skul aku dulu pn slalu fly..
semata2 psl 'makan!'..
*tp bdk yg terer fly ni femes! =D

kotaklimasegi said...

hahahaha...

Storyfazz..... said...

aku pun pnah 'fly' masa sem 1... nsib baik smuanya slmat...ehh3

Misya Idris said...

hehehe tak selamat ek..

Myn ♥ Zugha said...

aku jg penah fly dolu..bijak..bijak..

Firol said...

Fly perkara biasa lah kat asrama....tapi tgk sekolah le..kalu tmpt hang dok dekat hutan memang tak berbaloi....kalu dekat bandar best,sonok fly ni.....