Tuesday, March 10, 2009

POST TERAKHIR....AKU NAK BERHENTI MENULIS.



















CAK !!!








Ha ha ha ha ha ha......ala...aku gurau ja...lama aku tak gurau ngan korang semua kan? kan?

Aku mana leh berenti menulis dah sekarang....da macam ketagih...tambah-tambah bila tgk folower semakin bertambah ni...rasa semangat semacam je nak tulis cerita-cerita gampang dalam idup aku....cuma aku agak bz sekarang....dan kalau sempat aku pos cerita baru ye....keh keh keh....

Jangan maraaaa........

9 comments:

panggil aku shEh said...

aduss... tertipu

hanie said...

DUSH! DUSH! DUSH!
sekeh ko lelaju..

hamekk..!

Noli said...

simptom gatai nk menulis tp xdek idea..gni la jadinyee =p

ierma said...

baru try nak marah
hahahahaahaha...

DramaQueen said...

sila jangan benti.. nanti aku carik nko sampai lubang kucen..

eliza said...

uish ingat betul2 lah td...jgn berenti ok.

momentinlife said...

kamu mmg chomel ok...

momentinlife said...

owh ye..
xpe brenti menulis..
asalkan tak berenti menaip...=D

Myn ♥ Zugha said...

cess...