Friday, March 20, 2009

Apabila aku tertekan.....aku akan bertukar menjadi Super Saiya !!

Skrg aku terlibat dalam 2 projek serentak......

Seminggu lepas ada meeting.....dalam meeting aku dah antar senarai tugasan untuk PROJEK A yang perlu aku siapkan dalam tempoh seminggu yang terdiri daripada beberapa modul......dan aku perlu present pada hari jumaat (20/3/2009) iaitu hari ni.....

Malangnya sepanjang minggu ni...PROJEK B banyak membawa masalah......sampai semalam penat aku betulkan apa yang tak kena...biasa la....take over projek orang......nak upgrade dan ubahsuai sana sini bukan kerja mudah.........

Semalam aku pulang lewat......sampai rumah tido lewat malam........

Tadi....jam 6.30 pagi aku bangun....selesaikan apa yang patut dulu....kemudian aku buka laptop aku....













Jam 9.30 pagi....dengan hanya bertuala....aku berdiri sambil tersenyum sinis memandang kepada laptop.....kerja untuk 2 minggu aku siapkan dalam tempoh 3 jam......jadi minggu depan aku leh buat kerja lain lak...

Kan aku dah cakap.......aku programmer terulung........

Sila terima kenyataan ini dengan tabah.....

15 comments:

vidadarisakura said...

perlu aku kagum?
haha

Noli said...

kalo nk bekerja pon sila berhemah sikit dgn laptop tuh...hahahha

Cikgu Ije said...

sedang bertabah.. haha. *patutkah? =P

Aima Othman said...

pergh..dengan hanya bertuala? mesti code² itu dah tak tahan ngan bau hang yang tak mandi..tu yang takde error yang kuar....hahahahaha :p

ilazz said...

mak aii!! kan men riak budak nih..

~gUrL in pUrPle~ said...

sian kat dia penat...
anyway tahniahlah programmer hebat... hehe

~gUrL in pUrPle~ said...

sian kat dia penat...
anyway,tahniahlah untuk programmer yang hebat... hehe

panggil aku shEh said...

hahahaha
kamu super saiya?
rambut msti pacak tahap gaban
muahaha

~gUrL in pUrPle~ said...

sian dia penat....
anyway,tahnniahlah programmer hebat... hehe...

Jard The Great said...

huh.. kalo dah terror sgt tu...

buka la kompeni sendiri.. hehehe..

Anonymous said...

perlu aku tabah?

kotaklimasegi said...

tak baik belagak2 nih tau..

Arman Zakariah said...

ko memang hebat Jamil..! cuba kalo takda tuala tu..aku rasa lagi cepat kot ko siapkan.khekhekh...

ti0ng-SaLad said...

Peh..Ko mmg Programmer PRO jamil.. ajar aku PHP bleh? aku reti echo je..

StingRay said...

vida: perlu perlu... =}

noli: memang tengah berhemah...haha..

ijechan:patut patut.. =}

aim: aku tak mandi pun wangi.. =}

ilaz:well..u know mee...haha..

gurl: sama-samaaa... =}

sheh: ni saiya versi rambut belah tepi....senang pakai kepiah bila gi jumaat...haha

jard: bak modal meh....meh.. =p

amirah: anda perlu tabah... =}

arfah: eh..manada...takda takda takda.. =}

arman: haih...jangan...kang sejuk aku x leh buat jugak...haha..

tiong: echo?..eko eko ahh...eko eko ihhhh.....haha