Wednesday, March 11, 2009

PBSM

Lokasi:Sek Men
Tahun: 1997 (Form 1)

Masa aku baru masuk tingkatan satu....kami semua dikehendaki daftar kelab masing-masing.....kat sekolah rendah dulu aku memang aktif..biasa la...lelaki tulen...

Hari register persatuan pun tiba...maka time ni ramai la senior-senior cuba pancing masuk kelab masing-masing.....ada sorang brader ni..Suhaimi namanya....promote aku masuk PBSM...dia kata best....macam-macam aktiviti ada...ahli ramai....dan berbagai-bagai lagi janji manis.....aku yang naif tapi hensem masa tu mula terpengaruh....dan aku pun register.....

Perjumpaan pertama akan diadakan pada hari minggu yang akan datang...iaitu hari jumaat pagi...ya..kedah cuti ye hari jumaat...sila amik peringatan....

Akhirnya hari Jumaat pun tiba....Pada hari tersebut..aku memakai uniform rasmi PBSM...dengan semangat..aku melangkahkan kaki.....aku jalan sorang-sorang....dada dah rasa dup dap....debar-debar......padang perhimpunan semakin hampir.....apabila tiba kat padang tu..... aku tergamam.....lutut dah lemah....jantung dah tak selesa...paru-paru dah senak....













Dalam dekat seratus orang yang berbaris....semuanya perempuan..........tak sampai sepuluh orang lelaki ja yang ada.......tu pun macam lembut-lembut......dan perempuan-perempuan tadi semua memandang aku dengan penuh ghairah.....





Habis la kelakian aku..............

10 comments:

Anonymous said...

hahahha... bodo tol la kau nie... bujet hensem... haha.. gurau ja...

Misya Idris said...

hehheh jati lelaki termacho la nih?

Op said...

haha laki ayu je msk pbsm

Anonymous said...

muda bangat kau ni ya, 1997 aku dah f5 dah, ish tua bangat aku berbanding kau, haha. Naper tak ramai pbsm lelaki, aku rasa sekolah lain ramai beb.

paiseh said...

kompom lu jadik bahan kat kelas.. ngan budak2 kadet. kan?? kan..?? gua tau.. penah kena. hakhakhakhakhkk..!!

momentinlife said...

ok la tu jd minority..
tp mesti dorg panggil ko 'Jamil PBSM' (andaikan nama ko Jamil keh).. =D

Saya said...

saya faham kenapa anda memilih PBSM..sebab..

lu kan kacak lagi suka membantu orang..(apa lagi..jgn lupe bayar rm5..penat dah puji nih)

vidadarisakura said...

kompom ko lembut macam pompuan suda ni kan?
haha

~gUrL in pUrPle~ said...

ghairahker?? huahuahuahua

StingRay said...

ahmad: manada bajet ensem..dah memang ensem dah pun...haha...

tiger:semestinya!...dan pujaan ramai gadis-gadis seksi....hahaha..

phikol: ko jgn memain...lelaki kental macam aku ni le penyelamat...dalam ramai-ramai nampak le aku yg kental ni..haha..

amirah: semestinya muda!..sila terima kenyataan ini dengan tabah...haha

paiseh:manada bahan...siap suruh aku ejas awek utk diorang lagi....sampai merayu-rayu...see?..kadet merayu pada pbsm...

moment: diorang kenal aku sebagai Legolas....bapak hensem!...hahaha..

saya: aiseh....rm5?...sori la..mesin deposit tak terima rm5...nak bank in pun susah...online?..x pandai lah...haha..

vida: aku kental dan ensem...=)

gurl: tak bernafsu pun...kalau perempuan yang tgk lelaki kental ni x tau la diorang ghairah ke tidak....haha