Saturday, March 7, 2009

HapaCrita Terharu

Dulu....masa aku mula buat blog ni.....aku tak jangka akan ada orang yang sudi baca blog aku.... masa aku post mula-mula dulu...kira-kira dalam bulan ogos.....aku banyak post menda2 yang jadi kat aku......

Lepas post pertama....aku tak hebohkan kat orang lagi....kira-kira dalam bulan oktober kot...aku mula publish sana sini.....komen page orang merata.....mula letak meter...mula letak macam-macam kat blog aku....masa aku mula letak meter....aku memang teruja....nak tgk meter naik laju.....tapi hampeh....slow gila naik....sekarang alhamdulillah....meter cam agak laju je naik....walaupun hit aku tak cecah ratus-ratus ribu macam selebriti blog lain....seperti hilangpunca....akutakpeduli.....aku rasa seronok gak bila tgk meter aku naik....

Skrg.....usia hapacrita dah nak masuk 7 bulan dah......dah macam2 cerita yang aku post....dan aku akan teruskan post cerita-cerita ceria warna warni idup aku....nanti mungkin aku akan bukukan...letak cover tebal-tebal...dan jadikan rujukan untuk keturunan aku...yang 'moyang' depa ni ada idup yang best dan mungkin leh jadi cerita tidur keturunan aku nanti...hahaha....

Aku tak nak post cerita yang sedih-sedih...mungkin ada satu dua cerita sedih yang aku terlepas hantar...tak lama pastu mesti aku padam balik.....bosan lah sedih-sedih...aku nak hepi hepi ja....idup x lama.....baik aku tumpu pada yang menarik sahaja....yang sedih-sedih aku malas sangat nak melayan......bosan...haha...

Dan....aku nak berterima kasih la kat korang.....yang sudi buang masa baca cerita aku.....lepak2 kat sini.....sembang-sembang kat sini......insyaallah..walaupun aku tak dedahkan identiti sebenar aku.....aku harap cerita idup aku dekat dengan korang semua......cukuplah korang kenal aku dengan nama 'Jamil','Karim','Legolas' dan sebagainya........ =}

Ok..tetiba aku jadi cam blues.....mentang-mentang la layout baru warna biru....hahaha....bangun tido nak blues-blues......

Ok semua..teruskan membaca....kalau korang ada apa-apa cadangan....tulis je kat komen...letak tajuk.... CADANGAN:

Mana yang menarik....aku cuba buat.......THANX!

Salam.

10 comments:

hanie said...

teruskan buat entry yer..
dpt pahala lebih menceriakn idup org..
hehehehe

momentinlife said...

hehe aku baru je abis khatam blog ko.. =p

bg aku, ko mmg pandai menulis.. sbnrnya kisah tu sedih/hampeh/wat sakit ati, tp ko pandai tulis bende tu jd lucu..

bagus2!keep it up!~

Misya Idris said...

aku hari2 buka blog kau taw.. kau teruskan la usaha murni kau pasal bila kau ceriakan hidup org lain (dengan tulisan kau) mungkin Tuhan akan ceriakan balik idup kau..

:)

Storyfazz..... said...

ye...aku pun dah mula tetarik menarik gan ko ni...huhuhuhuh...

Cikgu Ije said...

nak bg soalan.. komen dlm jawi tu nk wat cne? haha =P

~gUrL in pUrPle~ said...

tengoklah saper jadi follower yang pertama... orgtu sebanrnyer pelaris...huahuahuahuahua.... =D

shikin's said...

ak nak nangis neyh
ahahaha
lu patut wat novel la bai..
gerenti gempakk!!

vidadarisakura said...

cadangan di tolak!



lalala

vidadarisakura said...

cadangan di tolak!
sekian!




lalala

vidadarisakura said...

cadangan di tolak!
sekian!



lalala