Sunday, March 8, 2009

Santai Sabtu

Aku melepak dengan gaya penuh malas....hujan rintik-rintik di luar....angin sejuk-sejuk....aku rebahkan badan kat atas sofa.....letakkan plastik baju yang baru aku amik dari dobi sebentar tadi kat sebelah tangga.....

Aku buka astro....aku buka HBO...DC....dan macam lagi.....akhirnya aku layan muzik jap....aku rehat2kan badan....santai-santai...peh...memang tenang....budak2 rumah sorang pun x da....semua keluar....jadi aku layan blues sorang-sorang...tetiba aku malas nak dengar lagu.....jadi aku cuba tukar channel lain......

Mata aku fokus kepada tv.....aku capai remote....dan cuba tukar channel......aku tekan-tekan remote..tapi channel tetap tak berubah......aku tekan-tekan lagi.......channel tak jugak berubah-ubah....aku tensen....aku toleh mukaku kepada remote yang aku pegang........
















Tiada remote di tanganku.......aku hanya memegang handphone.......

benci....

14 comments:

Debot said...

hahaha..aku penah sekali! tp bukan henpon yg aku capai, calculator mak aku bwk g psar! hahahaha!

vidadarisakura said...

b.a. ngang= bangang!



haha

Jard The Great said...

LoL... apsal leh camtuh?? windu kpg halaman ek?? haha..

atau hp ko mmg nipis semcm jer... hmmm...

momentinlife said...

besonye nset ko smpi bole tertuka ngan remote.. heheh

Storyfazz..... said...

nsib baik ko pgg hpon..klo pgg bnda lain x ke nyanyaaaaa....huhuhuhu....

cik penguin said...

haha. besar sgt ke fon tuh smpi boleh tersala??

eliza said...

kan nanti remote tv jdi henpon pulak..terbalik..ish ish

hehehehe

Noli said...

agaknye otak ko terlalu kosong..sbb tu xdpt beza mn hp mn 1 rmte..

A said...

hah.. nampak sangat lu separa sedar..

Aima Othman said...

hahahahahha..ade ade aje :p

Anonymous said...

rilek, perkara ni biasa berlaku, cuma tiada siapa yang berani mengaku..haha.

paiseh said...

pehh.. gile besar henset lu!
hahahahaa..!!

hanie said...

henset sm beso ngan remote??
hahahahahaha....

[paiseh..dia gune communicator kot..]

Myn ♥ Zugha said...

s e n g a l . . .he3