Sunday, March 29, 2009

Tandas

Aku mencari tandas dengan cemas.....mau tak cemas....loceng kecemasan dah berbunyi....kalau tahan lagi mau pecah pundi aku.....

Setelah berlari-lari anak dengan manja dan seksa....aku ternampak pintu tandas yang agak tersorok....aku masuk dengan dengan laju tanpa memikirkan masalah negara seperti harga barang naik dan kebanjiran pendatang tanpa izin dan dengan izin.....

Masuk je dalam tandas aku pun amik port paling depan sekali......tandas tersebut kosong....sorang pun x da....tengah sedap melepaskan air lebihan...tiba-tiba aku terdengar ada suara perempuan kat dalam tandas tu...bunyi suara bercakap-cakap......

"Ahhh.....akak ni masuk tandas bukannya reti nak tengok papan tanda...tak nampak ke kat depan tadi da tulis tandas lelaki besar-besar......." ngomel aku dalam hati....

Selaku lelaki yang pemalu dan hensem....selepas selesai tunai hajat...aku pun buka pintu dengan perlahan-lahan......

"ehhh......ehhh...." bunyi akak tu bila dia tgk aku....

"ehh.....ehhh...." bunyi aku lak bila aku nampak akak tu.....

"Adik...ni tandas perempuan lah...." ujar kakak tu dengan serius sambil kontrol ayu....

Aku diam tak balas....keliru.....
















Elok kuar ja....terpampang depan pintu aku masuk tadi ada tulis tandas perempuan...

Orang hensem macam aku ni bahaya kalau termasuk tandas perempuan.......nasib baik tak dinodai tadi.......

12 comments:

Anonymous said...

gelap ke kat sana?
macam mana anda boleh tak perasan?

hahahaha.

mesti malu kan kan? +.+

Anonymous said...

time earth hour lah tu mencari tandas..wahahaha..golap yo..slamat akak tu x pelempang muka ensem ko

Nat Salle said...

kahkahkahkahkahkah!!!!

~gUrL in pUrPle~ said...

rasanyer sengaja kot nak masuk tandas perempuan.... isk3....
xsinonoh tol...

cik selamah kundang said...

aku phm perasaan xtahan kau tuh..

Storyfazz..... said...

Porahhhhhhh....

momentinlife said...

hihi benda ni pnh jadi kt aku.. kt KLIA, kn toilet lelaki biasanya xde bilik2.. siap ade 3org tgh berurusan di dpn.. alih2 dorg ber-3 1 flight ngan aku.. aiseh!~

StingRay said...

mrym: tak gelap..terang benderang...mata aku ja tak berapa nak terang...haha

me:berani dia lempang aku?...haha

tisya: peh...gelak sakan..=p

gurl: tak baek ooo fitnah fitnah... =p

mooney: ko selalu buat eh?..gila tak senonoh....hahahhaaa...

sfaz:hhhhhhhhharoppp... ha ha ha

moment: petanda?..mereka bakal suami ko? =p =p =p

~gUrL in pUrPle~ said...

macamlah saya xtahu...
padahal dr awal lagi dah niat...
mata nampak gambar ladies kat depantu,
hati cakap "aku nampak gambar 'gentleman'"


I knowlah.....haha

DramaQueen said...

haiih..sebab nko ensem eh..

kucen..kucen.. klakar ler nko nih..

vidadarisakura said...

napa ko nda belakon jadi bapok weh???


alaaaa

Jard The Great said...

hahaha.. lawak ar komen2 depa2 nih.. hahaha..