Thursday, September 18, 2008

RUANGAN PESTA MAKANAN/MINUMAN...minuman peberet aku..

Arini aku nak perkenalkan kat korang semua...antara minuman peberet aku....

TEH O AIS NIPIS KURANG MANIS.....

yaaa.....panjang kan nama beliau?? =) bila aku order air ni kat mamak yang x biasa..mesti diorang akan ternganga-nganga.....dan aku selalunya terpaksa ulang dua @ 3 kali...x pe lah..demi minuman yang aku minat..x de hal.

aku suka teh o ais nipis sebab aku tak suka rasa teh yang kelat dan pekat..dengan teh o nipis..aku leh bau aroma dia yang lembut bila aku telan air tuh...itu aku suka...

kurang manis pula utk kesihatan...aku sebenarnya nak minum teh tanpa gula..tapi itu adalah mustahil sebab aku akan rasa loya....jadi aku mintak kurang manis...cuba tgk gambar di bawah....best kann?... baii...tu bukan carlsberg la...tu air teh tau....manada orang minum carlsberg guna straw......


bersinar-sinar kan?.......seksi betul air ni....SLURRRPP!!..


p/s: aku pos entry ni sebab semalam terlepas sahur...aku dahaga gila sekarang..sabar-sabar...tgk jam...peh..baru pukul 10 pg....

0 comments: