Wednesday, September 17, 2008

honda siti...



aku kembali menyambung tugasku sebagai tukang sibuk..membe aku yang sakit malam tu(ala..yang blanja aku kat 7E malam tu selepas antar beliau ke klinik..ingat lg? )...hendak beli keta...katanya honda siti..

okeh....jadi kami bergerak ke klang...peh..klang baiii..macam kat kl x da keta..tapi x pa..leh jalan2...on da way...terserempak plak lori treler eksiden....ngeri gak..kat KESAS...dekat exit ke kebun....

apa?..nak tgk gambar?..okes....ni aku upload utk korang....tgk elok2 ye..



dasat kan?.....

okes..berbalik kepada tujuan asal...kami bertiga meneruskan perjalanan...dalam kereta..aku cuba snap sebanyak mungkin gambar dengan kamera hp murah aku....

tiba2 aku terpandang sebuah JJ yang sangat besar pada pandangan aku....kagum..macam midvalley besarnya...




besar kan?...ala..besar la tu....haha...kami meneruskan perjalanan....peh...apahal aku rasa x de mood gila nak bercerita nih?...

0 comments: