Wednesday, September 10, 2008

Hapacrita TIME MACHINE 5.

Lokasi : kedai motor
Tahun: 2001
Situasi : baru beli kriss evo aku.


Aku pegi amik motor aku yang baru dibeli..baru siap pasang nombor...apek tu cakap..kena pegi isi minyak itam....dia isi sikit saja...peh..cibai..kedekut betol...

tapi..tgk ja motor aku tu...aku da girang...x peduli dah..aku bawak motor tu ke kedai mekanik berdekatan...

mekanik : "ye dik...nak repair apa? ".

aku : "isi minyak itam bang... "

mekanik : "okeh! "

mekanik tadi sibuk pilih minyak......

aku :"bang..amik minyak itam yang wangi eh... ".

brader mekanik tu tgk muka aku..peh tu dia gelak kat aku time tu jugak...x da tahan punya gelak....

lepas tu..baru aku tau..yang aku follow belakang motor yang wangi2 tu bau 2T...bukan bau minyak enjin...dan motor 2 lejang je pakai...motor aku 4 lejang..........


sampai siap mekanik tu tukar...jenuh aku tahan malu.......muka da tebal....


argghhhh.......

0 comments: