Tuesday, September 9, 2008

semalam yang sental-sental....

Membe aku demam.....so..dengan prihatinnya..membe aku yang ke-2 membawa membe aku yang demam tadi ke klinik...aku pun turut sama rasa nak jadi membe yang prihatin..jadi..dengan gaya paling penyibuk...aku pun follow....


klinik semua tutup...yeh...doktor2 mungkin tengah terawih kat masjid.... baru aku sedar..aku x pegi terawih....HAPACRITA?.....

perjalanan diteruskan....terjumpa sebuah klinik...layann...nasib baik ada...

sambil tggu membe aku dirawat dengan penuh profesional...aku pegi tepuk2 mesin atm..bertujuan untuk mengeluarkan duit aku.....

tak banyak aku tepuk.....rm40 sudah...ckup le utk aku makan sorang.....kalau tak cukup..lain hari aku tepuk lagi mesin atm...tak bley bawak banyak duit sekrang nih...penjenayah di mana2..jadi aku dah setkan diri aku..agar tak selalu bawak banyak duit..bawa ala kadar je...biar perompak yang nak curi duit aku simpati sket..buka wallet ada berapa hengget ja..siap2 perompak lak yang bg aku duit belanja..sebab simpati....haha... (alah..cakap je la ko x da duit....banyak dalih lak)...

kuar dari klinik..kitaorang singgah 7e.....membe aku yang sakit tadi sangat terharu dengan keprihatinan kami berdua..so..beliau meng"offer" utk belanja makan.so..aku pekena megi kari berapi + minuman peberet aku... f&n fruit tree..epal aloe vera.... peh..nama je kari berapi..tak le berapi sangat..biasa ja..ingatkan pedas menyengat...tak rasa pedas pun....iklan di tv sekarang sangat menipu..ces ces..




balik rumah...tido....

0 comments: