Thursday, September 25, 2008

Pagi yang cerah.....



YAAAA....weekend datang lagiii...pas subuh..aku rehat2 jap..lepak2 sket....dalam kul 7 lebey...aku kuar ushar cuaca blakang rumah sewa aku.........si putih yang suka menyakat aku tak ada plak pagi ni.....x bangun tidu lagi kot...........


Peh!..cam menarik cuaca arini.....aku toleh ke langit sebelah kiri aku....
humm...cerahhh....baguss........

aku toleh langit sebelah kanan aku pulak....

cerah jugak..bagus2....

pastu aku toleh langit atas kepala aku lak.....

sah! kompom! arini sesuai aku basuh baju...

dalam masa 3 saat...semua baju aku siap dibasuh..dan disidai...korang kagum tak?



untuk meraikan kejayaan aku basuh baju aritu...sebuah kapal penumpang telah membuat lintasan hormat atas rumah aku.....aku lambai balik tanda terima kasih...


aku masuk dlam rumah....aku basuh lak badan aku bersih2.....sabun cukup2 bagi wangi....manjakan diri di hari cuti camnih.... apa?..nak tgk gambar?....ingat aku nak bg gambar aku mandi?.....no weeeyy no weeeyy no weeeyy......batal posa korang karang!

0 comments: