Tuesday, September 23, 2008

Biarkan Teresa terjun dengan anjing-anjingnya...

Teresa oh Teresa...mengapakah kau begitu gampang sekali?....tidakkah teresa terasa nada orang yang kat luar sana yang makan makanan yang lagi teruk?..malah yang tak makan pun ada.....


"makanan sama dengan makanan anjing"


itulah yang beliau cakap.... 2 biji telur rebus..kuah dgn timun....... baiiii....ko ni hapa ha?...ko sedar x ko tu masuk dalam tahanan..bukan pegi melancong...udah tu ko mintak sudu garpu time makan...hapa ke bengong ko nih...sudu garpu tu menda bahaya...bleh dibuat senjata.... ko tu berlagak pandai...tapi ilmu kosong... kamon la teresa kok...oh...adakah sebetulnya teresa kote atau teresa cock?....


oii minah gampang....ko tu dah dikira bernasib baik..ko nak makan nasi gaul dengan garam?..ko nak makan nasi + ulam rebus cicah garam?....ke ko nak nasi gaul dengan blacan?... aku rasa tu menu yang patut ko dapat dalam tahanan tuh... ko dapat makan nasi berlauk pun da kira bagus...


yang aku x leh blah....ada ke patut ko bleh tukar statement ko sesuka hati?..masa dibebaskan..ko cakap makanan "macam" makanan anjing ....lepas tu pulak..ko tuduh akhbar putarbelitkan cakap ko..kamon la cibai...dalam video jelas ko sebut perkataan "similarly"......lepas tu ko suka-suki tukar kepada slightly plak.....ko memang cibai la teresa...serius kalau aku jumpa ko kat pasar...mau aku ajak berdebat...kalau lagi ekstrem...aku lempang ja ko kat situ juga...CASH!

NASIHAT aku kat ko teresa bodo...berhenti buat orang melayu ilang sabar.... ko ni macam anjing menyalak aku tgk...menyalak bising2....isi x da.....ilmu x cukup..x payah nak jadi pemimpin...ni la yang orang cakap..akhir zaman...orang bodoh yang diangkat jadi pemimpin...serius...aku bengang gila ngan

0 comments: