Monday, September 22, 2008

biarkan marco terjun dengan spagetti-spagettinya..

walaupun aku belum mengiklankan blog aku secara besar-besaran...da ada mamat yang terjumpa blog aku nih.....so....makaceh le aku ucapkan kat ko marco wlaupun ko x faham bahasa melayu......apa-apa je la marco oiii...hahaa.... oh ya..makaseh jugak kat KOD si encik kumprinx yang sudi komen blog aku...camna le ko jumpa eh..si kumprinx ni otai ni bai...bukan sebarang blogger....respek saspek...

sebagai blogger yang baru dan blum expose blog aku..aku sangat teruja bila ada komen yang masuk....he he he...ala...normal la tu!

Blogger Marco said...

Hi, i'm italian and so I don't understand your language... But your blog is very nice. Where do you come from? Nice to meet you. Marco

September 17, 2008 4:17 AM

Delete
Blogger Marco said...

Have you ever been in Italy? What's your job? I'm a student of Economy.

September 17, 2008 10:22 AM

Delete

0 comments: