Wednesday, February 4, 2009

Yes Bos!

"Ha...kamu ada kat mana?...saya dah sampai." ringkas dialog bos aku.

Aku capai beg....turun ke bawah...kelihatan kereta bos aku dari jauh.....aku terus pergi dengan laju...ye la..nak jumpa client x leh lengah-lengah....kena pantas dan hensem.Aku menghampiri kereta bos aku dan bersedia untuk membuka pintu kereta beliau....





Pada masa yang sama...di seberang jalan...aku nampak kereta yang sama macam kereta bos aku....bezanya.... kelihatan bos aku berada di dalamnya.....


aku terdiam....








ok....aku terpaksa cover malu kepada tuan kereta depan aku...iaitu seorang amoi cun...

7 comments:

chromosome XX said...

hahaha..gilo kalo dah naik tu..gerenti malu teramat sgt...lain kali hati2 ea...ekekek..

Miss Izah Mohamed said...

mak aih.. funny2...
xde gk org kalut cemni.. hahha
tu laa.. yg leh blahnye tu ' kene pantas n ensem' kn?? haha
tu yg jd telebih tu.. ;p

ilazz said...

bis tu boss ko wat pe? ada x dia sekeh pala ko? klu x de, mmg betuah ko dpt bos cenggitu. .:p

vidadarisakura said...

aku selalu jadi seperti mangsa dalam cerita di atas.hee

Noli said...

sengal..hahhaa

Jard The Great said...

huh?? haha

brat2104 said...

bos ko x gelakkan ko ke? baiknye dia.. ni yg nak kenal nih!