Tuesday, February 10, 2009

Ekspress Rakyat

Aku menunggu dengan setia bas yang belum muncul...


Setelah setengah jam lewat.....akhirnya bas tersebut muncul.Kelihatan seorang pemandu india membuka pintu.Semua penumpang mula mengambil tempat duduk masing-masing....jam menunjukkan jam 12.15 malam....

Setelah 5 menet...akhirnya bas bergerak.....


Tiba-tiba tv dalam bas dibuka....aku tersenyum riang.....tak la busan sangat nak sampai ke Kedah kalau ada tayang muvi dalam bas....getus hati aku....


Harapan aku berkecai apabila pemandu bas tersebut memasang video klip lagu-lagu tamil yang merangkumi dari muzik pop...tradisional sampai le ke lagu-lagu rancak.....semuanya dalam bahasa tamil....













Hatiku meronta-ronta di dalam bas.......dari KL sampai ke Kedah.....


ya...aku mengalami penderaan mental yang agak teruk memandangkan terpaksa mendengar menda yang aku tak paham sepatah haram dan volume yang dibuka dengan kuat........

7 comments:

hanie said...

hahaha
igt hanie sorang jek yg kene lyn lagu tamil aritu..
amecam..?
best kn.. :P

ilazz said...

kan aku kata best kg kat kl ni. X yah gaduh naik bas yg psg citer tamil. hehe..

chromosome XX said...

waahh,org kedah ek...
bagus2...dh malaysia ngr berblg bangsa..mcm2 lagu la...hehehe

Kumprinx said...

ok wat?

vidadarisakura said...

engge porengge!

kotaklimasegi said...

layan jer ler...
tamil pun tamil ler..

nak buat camner kan...

malaysia kan berbilang kaum..
ahakz..

ok ler tu..
dr dier pasang lagu uganda ke...

StingRay said...

misz: gila...pening pala aku..haha

ilaz: part ni ja x best..haaha..

chrom: berpinau kepala woo... =p

kumprinx: haha...banyak la ko punya ok...sawan aku..

vida: maksudnya?? =}

arfah: peh...ngilu ahh nak dengar.. =}