Tuesday, February 3, 2009

Tersenyum-senyum

"Dengan ini saya mengumumkan syarikat ini telah mendapat status MSC..." ujar bos aku tersenyum-senyum sambil menyandar kat pintu....




Aku cuba mengenang kembali memori-memori (cam aram ayat) camna aku join kompeni ni kira-kira lebih setahun yang lepas...dari start kat rumah kedai ja yang mirip kepada rumah...sampai ada opis yang macam opis....





Bos aku memang bersungguh-sungguh.......




Dan beliau bertuah kerana ada pekerja yang ensem,terer,genius,disenangi ramai,pandai menabung,terer bawak motor,suka golek-golek atas sofa opis,boleh baca paper sambil buat keja,bijaksana serta berkaliber macam aku.....



keh keh keh...

3 comments:

Jard The Great said...

erkk..congrats!

aku dulu keja kompeni kecik jugak.. tp sbb tak tahan aku dah carik keje lain..

berbaloi gak ko bertahan ek?

makwe joni said...

kanggaroo tu eksen r kt boss ko..ulang suara boss ko shj..

dan utk ayat ni :

Dan beliau bertuah kerana ada pekerja yang ensem,terer,genius,disenangi ramai,pandai menabung,terer bawak motor,suka golek-golek atas sofa opis,boleh baca paper sambil buat keja,bijaksana serta berkaliber macam aku.....

cukuplh aku katakn " BULEH JALANNN!!!"

norsaritanaini said...

tak abihhh puji diri sendiri la ko ni mat..hahahahaha...

aku pun sikit lebih kurang mcm ko la...aku bertahan ngn kompeni skang walaupun dah hampir2 nak bankrap...bila dah tukar pengurusan, dpt projek besar, kira cam US dolar la income pasni sbb join venture ngn obersi (australia)...tp aku plak nk blahhh..dpt tawaran lg best...hahahahhaa...