Monday, February 16, 2009

Kalau dah namanya rezeki...

Lokasi: Klinik Tempatan
Tahun: 2003
Situasi: Medical Check Up..



Doktor: "Awak sambung belajar dalam bidang apa?.." tanya beliau sambil memeriksa badan aku...

Aku: "Saya amik IT...."..

Doktor: "Oooo...susah nak dapat kerja kuar nanti...." katanya dengan serius...
















Lokasi: Metropolitan KL...
Tahun: 2006-2009 (pas belajar...)
Situasi: Interview...


Mereka yang memanggil1:"Encik Legolas boleh datang interview untuk jawatan ****....? "...

Mereka yang memanggil2:"Encik Legolas boleh datang interview untuk jawatan ****....? "...

Mereka yang memanggil3:"Encik Legolas boleh datang interview untuk jawatan ****.... ?"...

Mereka yang memanggil4:"Encik Legolas boleh datang interview untuk jawatan ****.... ?"...

Mereka yang memanggil seterusnya:"Encik Legolas boleh datang interview untuk jawatan ******.... ?"...










Perasaan selebriti IT mula muncul dalam diri aku...

10 comments:

Anonymous said...

ceh! perasan je...

Jard The Great said...

erkk.. doktor mmg tatau pape pon.. haha..

vidadarisakura said...

hak tuih!



haha

ezzati said...

ceh...apadaaaa (sbenanye aku x paham ponn..)

eliza said...

rezeki ada di mana2..yg penting usaha.

makwe joni said...

kalau aku jd ko, aku a jpa balik doktor tu..

StingRay said...

top: dengki dengki..haha

jard: jard..nak lempang ko..leh?..haha..

vida: dilarang meludah la...maleh nak cuci...=}

ezzati: tak paham tak apa...cuba baca lagi.. =}

makwe joni said...

Mereka yang memanggil seterusnya:"Encik Legolas boleh datang interview untuk jawatan ******.... ?"...

aku syak org2 ni suma slh nombor r...

hahahaha

kotaklimasegi said...

ceh...

cam belagak jer..

neway, rezeki masing2..
sapa tau kan...

brat2104 said...

result ko cemerlang kot...