Friday, February 6, 2009

Oh ibu..kau disiram bayu pagi....

Aku berlari-lari turun dari bas....kelihatan mak aku sedang tersenyum...beliau mendepakan tangannya untuk memeluk aku.....aku lari laju-laju dengan setting muka paling sweet....


sampai ja kat mak aku....aku memeluknya erat.....tanda kasih dan sayang.....dan mak aku pun memeluk aku dengan pelukan paling hangat....erat.....mesra.....sambil diperhatikan oleh bapak aku yang tersenyum macho.....














Dah...dah....kalau 20 tahun lepas aku buat camtu ok la.........jgn harap aku nak buat camtu pagi besok....mau disekeh-sekehnya ngan mak aku...cukup la sekadar bersalaman dan berpelukan....x yah sampai lari-lari....kang tersembam masa lari-lari mau aku naik bas balik ke KL...cover malu...


Oh ya....malam ni aku pulang ke kampung.....doakan aku sampai dengan hensem pagi besok....peh....x sabar nak sedut angin dari bukit...dah rimas sedut asap kereta ngan asap rokok kat kl nih....kalau tak kerana sini lubuk rezeki aku....memang aku tak lepak KL....dah balik dari kg nanti....aku sambung siri....


"Apa aku jumpa bila aku balik kampung.... "




ok?....jumpa mggu depan.... =}

13 comments:

hanie said...

cr subjek yg pelik2 sket
utk d up kat blog..
hahaha
hv a safe journey.. :P

Jard The Great said...

erk... jgn lupa adiah aku! kalo takde tak payah la hang balik KL.. ngeh3x

Miss Izah Mohamed said...

wah bestnye dpt balik kg..
uhuhuh
dpt spend time ngan family..
jeles2.. hehe

nway, have a nice wiken.. :)

Cikgu Ije said...

nak gak hadiah dari kampung. okeh?

ezzati said...

dgn ensem...ermm..

slmt blk..bwk blk ole2 skali :)

makwe joni said...

ohho nk blk kg...sedang elok r tu..hah kem slm kt kucing ko..tgu je r aku kidnap beliau nanti..

eliza said...

selamat jalan dan selamat kembali...
ko kan pasti di rindui..hehehe

Noli said...

slmat balik dan slmat kembali..

buah tgn ade???huhh..dh agak msti xde =p

ilazz said...

aku gak senang sebab kg mmg kat KL. hehe..

~gUrL in pUrPle~ said...

see me there... hahaha

vidadarisakura said...

selamat menghensemkan diri.

StingRay said...

misz: wokeh... =}

jard: peh..macam kl ni kawasan ko..haha..

izah:ya ya ya...tq tq...memang nice pun... =}

ijechan: taik lembu kering...amacam?...=}

ezzati: aku lupa bawak sambal belacan..sob sob..

citah: semua kucing aku dah diberi notis...nampak ko ja diorang serang...ha ha ha..

eliza: jgn rindu banyak-banyak...nanti kamu menderita... =p hahaha

noli: x dek... =p =p

ilaz: balik kg jauh-jauh baru rasa feel balik kg... =p

gurl:ceh..macam ada ja dia..haha..

vida: dah hensem dah...tq tq.. =p

vidadarisakura said...

hoh?


lalala