Thursday, February 26, 2009

Kali terakhir menjawab TAG

Aku dapat tag dari sini jadi aku main belasah je la jawab...hahaha


Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
-Organ dalam badan....penting tu baii.....nak idup...

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
-Nasik mamak lauk ayam tengah hari tadi...

Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
-Rumah aku...


Namakan buku terakhir yang kamu beli?
-Sin chan


Apakah nama penuh kamu?
-Cuba tanya orang yang daftarkan nama aku dulu....


Kamu lebih senang ngan mak atau ayah?
-Dua-dua baiii.....aku kan hasil dari penyatuan mereka berdua..he he he..


Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
-Pembunuh sebenar altantuya......kecoh sangat bunyinya...


Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?

1. Member 1
2. Member 2
3. Member 3
4. Member 4
5. Member 5
6. Member 6
7. Member 7
8. Member 8


Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
-Aku tak berpakaian....

Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi?
-Syurga la baiii.....walaupun amal tunggang langgang.....

Ok....aku tak nak TAG sesapa...sesapa nak jawab TAG boleh...hehe

9 comments:

makwe joni said...

weh..ckp bisik-bisik ni..
(pandang kiri pandang kanan )
aku tau sape yg bunuh altantuya...
tp x buleh gtau kt sini..bahaya wo

Nat Salle said...

a'ah... ak pon taw sape pembunuh altantuya... jeng! jeng! jeng!! :-)

Cikgu Ije said...

jawapan untuk soalan 1 memang tepat sangat!

ilazz said...

Aku tak berpakaian?

wuisyhh ko ni toyol pe? negrikk woo..

Anonymous said...

Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
Member 1
Member 2
Member 3
Member 4
Member 5
Member 6
Member 7
Member 8
*komen satu*apsal member 2 smpi 7 kaler itam..mmg org itam ke?


Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
Aku tak berpakaian....
*komen dua*very da nudeeee person~

Op said...

apekh kau bare naked ke pegi klas?

DramaQueen said...

wah..aku begitu teruja membaca tag yg nko jawab ni.. sangat memberansangkan...

apakah... sinchan yg nko baca.. sangat comel nko ini...

pembunuh altantuya? dia masih berkeliaran.. aku malas nak cakap sape..

dan sunggung menyedey kan.. nko tak berpakaian.. apakah.. nko mmg kucing yg pandai menaip kot!

hua hua hua... dasat jawapan nko..begitu honest!

StingRay said...

citah: ko jgn..kang ko lak kena letup...haha..

tisya: ha..ni sorang lagi..jaga2..haha

ije: Normal la...tgk le sapa yang jawab...genius kan aku?..haha

ilaz:ala..mat salih lepak tepi pantai tak pakai apa-apa ok je...haha..

me:Itam sebab aku kalerkan itam..ha ha ha...nude?..jeles la tu..

phikol: kadang-kadang..... eh..ko percaya?

gigling: yep..sin chan menceriakan idup aku..berkeliaran?..sebab tu aku nak jumpa..hehe..ko penah jumpa ke kucing berbaju sepanjang masa?..thundercat tu lain la... =p

Jard The Great said...

haha.. aku gelak bace komen2 nih..