Friday, February 20, 2009

Lagu petang jumaat




Aku tak tau napa lagu ni sangat ngam dengan aku petang ni....

Ngam dia tu semacam....rasa macam makan ubi rebus di waktu hujan....macam dipeluk emak time nak tido.....rasa macam makan eskerim time panas terik.....macam terjun ke dalam sungai yang airnya jernih kehijauan....

Entah la..senang cita....aku rasa tenangggggg...setenang waktu aku mengapungkan diri di dalam sungai yang jernih....sambil melihat langit yang terang dan terdapat corak-corak awan putih bersih yang lembut melatarinya....disulami pula dengan daun buluh yang luruh ditiup angin.....


pehhh.......

3 comments:

jard putnam said...

lagu retro...

apsal tak layan lagu nasyid ker?? huh..

kan ari jumaat...

StingRay said...

nak buek camna....hati sanubari aku suka lagu ni petang ni...haha..

chromosome XX said...

ko ada sebut sal eskrim..!
cane sal deal nak cat moto ko n ko upah aku eskrim encik robin?

owh,ko kan tgh korek tabung nak beli keta,jd we just forget bout i cat moto u..tapi u blanja i eskrim encik robin lah...kat cni tgh panas nie...
hehe...