Thursday, February 26, 2009

Pagi

Lokasi: Pekan
Masa: 1997 (sabtu)

Aku keluar ke sekolah aku kat pekan...masa ni aku form1....hari sabtu..cuti pun aku sanggup ke sekolah...pelajar baik la katakan..hensem pulak tu...dah tu pandai pulak....

Aku ke sekolah sebab ada keja sket....kata nak pegi perpustakaan....nak siapkan kerja berkumpulan yang cikgu bagi....pakai macam biasa...track suit...baju tebal..peh..nampak macam duduk kat Eropah lak....

Aku bertolak awal pagi.....bila sampai kat sekolah....tunggu punya lama....tgk-tgk membe aku tak datang..macam jebon...janji bagai nak rak....tapi tak datang...akhirnya aku amik keputusan untuk pulang ke rumah....

Aku berjalan-jalan kat pekan....aku nak pegi ke kedai Pak Abu jap..tgk majalah apa yang best-best sket.....

Dalam perjalanan tersebut....tiba-tiba ada 2 orang brader berjalan ke arah aku.....kiranya aku akan berselisih dengan mereka lah.....

Bila dah dekat salah sorang brader tadi cakap...

"Oi Mat......ko ni smart lah...." ujar beliau sambil tunjuk isyarat bagus.....gaya tunjuk dia tu macam dalam iklan Bank Rakyat.....















Aku tau....mesti ada orang yang rasa dengki bila baca cerita ni...

18 comments:

Myn ♥ Zugha said...

adeh...dengkinye~

Op said...

haha..kau pasti dye btul2 puji kau? Ke sindirn smate? Kehkehkeh

DramaQueen said...

ye la... hensem kucing tu..agaknya gel rambut tumpah kat dia kot ..

~gUrL in pUrPle~ said...

uwekkk... rasa loyalah.... huahuahua

Cikgu Ije said...

kisah benar kah ini? haha.. <--xpuas hati. =P

hanie said...

iye kan aje... :P

kotaklimasegi said...

aku xdengki tp aku xfaham...

makwe joni said...

de 2 kemungkinan dlm kesah ko ni:

a) orang yg ckp tu sengaja mau amek ati ko..maksud aku dia mmg berniat nak berbuat baik pd suma org pd hr tu

b) disebabkn ko ni stok yg perasan hensem..jd orang ckp mende lain pun , ko dgr org puji ko ensem je..

chromosome XX said...

yeayh!ko hensem..
gila baik lah ko nie,dh la genius sbb skolah rendah nama sk budak2 genius,hensem lak tuh..
pergh.

StingRay said...

zugha: see?..kan aku da cakap...mesti ada yang dengki...hehe..

phikool: pasti 100%! =}

gig:tak da gel pun dah hensem...haha..

gurl: pregnant?...he he he he

ije: yep...100% benarr...haha

misz: dengki la tu..haha..

arfah: sila ulang 3 kali lagi...banyak telan semut niiii...haha..

citah:
1.Dia memang maksudkan begitu...sila terima dengan tabah..
2.Dia memang puji aku..jadi..sila terima dengan tabah juga...

chrome: tahniah kerana anda sudah boleh terima hakikat sebenar... ha ha ha

Jard The Great said...

haha...

aku rase patutnye org tu kate ko 'eksyen dan berlagak' lagi sesuai kot...

makwe joni said...

jard aku sokong ko..tp aku nk tambah

'eksyen dan berlagak dan patut ditembak dgn senpang gajah..x pun ong bak kn saje bdk ni'

sekian, terima kasut!!!


hahahaha

Wizza said...

hahaha
x dengki ponnn :P

wei..ko kena tag. hehehe

vidadarisakura said...

nasib baik aku ni comel teda perasaan dengki.



lalllallalaa

shikin's said...

lu poyo la baiii..
hahahahahahahahaha

Saya said...

brader tu boleh nampak tak sebenarnya?

Anonymous said...

perasan!!! ckp la aku dengki pon. aku nak ckp gak ko perasan!

StingRay said...

jard: jard..sila terima kenyataan ok?..haha..

citah:ha..ni sorang lagi..sila terima kenyataan dengan tabah....ok?

queen: aku da jawab.. =p

vida: mungkin aku comel lagi dari ko...hahaha

shikin: manada poyo..haha

saya: peh..mesti la bleh nampak...haha...

top: ahaaa...jeles la tu...keh keh keh..