Wednesday, May 27, 2009

Pengalaman saya menaiki LRT dan KTM pada petang semalam

Di sebabkan aku hantar kereta ke bengkel semalam....jadi petangnya aku kena balik dengan tren.Membe aku da tunggu kat Serdang,kami nak ke Bangi,ada hal sket.

Aku naik dari stesen Cempaka,terus ke Chan Sow Lin,tiada masalah,bila tiba aku kena tukar tren untuk ke Bandar Tasik Selatan.Aku bergegas keluar dari tren yang nak ke Sentul tadi dan kebetulan tren untuk ke Bandar Tasik Selatan baru sampai.aku berlari-lari seperti predator yang mengejar Arnold susahnaksebut dalam filem Predator(gila glemer nama makhluk penjahat nih...dua kali aku sebut) untuk memasuki ke dalam tren yang satu lagi.Masih macho dan hensem.Aku melepasi pintu tren LRT tadi dengan cemerlang walaupun ramai gila tapi aku sempat masuk.Main redah dan taram ja,janji buleh masuk sebab pintu dia da bunyi-bunyi tadi.Aku tak nak tunggu tren seterusnya sebab nanti lambat.Membe aku da tunggu kat Serdang.

Bila da masuk,aku mengatur kembali pernafasan aku dan bila aku da tenang,aku mula terkejut.Sekeliling aku semuanya perempuan.Peh,muka aku macam biasa...tetiba blushing tak tentu hala.Jenuh aku nak cover.Bukan senang wooo berhimpit-himpit dengan perempuan,gila azab.Walaupun aku tak minum tongkat ali.....tapi paham-paham lah.'Sumpahan batu' mula menyerang aku....aku cemas.

Aku bernasib baik kerana ada sorang makcik ni ketiak dia busuk...jadi bau busuk tersebut telah mengurangkan 'sumpahan batu' yang muncul secara tiba-tiba tadi...terima kasih kepada ketiak makcik.....

Tren tiba di Bandar Tasik Selatan...aku bergegas ke platform KTM untuk ke Serdang....aku tunggu dengan tenang di atas kerusi...orang memang ramai....

Akhirnya tren KTM tiba,pintu dibuka.Sesak gila.Bila orang keluar dah x da yang menunggu ni pun menyerbu masuk.Sekali lagi,aku terperosok dan dikelilingi perempuan.Dari budak pompuan kecik,remaja perempuan,perempuan dewasa,perempuan tua,semua jenis peringkat ada.Diorang semua mengelilingi aku,berhimpit-himpit,rapat gila.Jantung aku dah cicir ke mana aku pun tak tahu....debar toksah cakap.

Aku cuba mencari makcik ketiak busuk tadi dengan harapan dia dapat 'tolong' aku lagi......

tidak berjumpa.....








Aku pasrah sambil pejam-pejam mata tahan ngilu...banyak sangat benjolan yang menghimpit aku di sana-sini....'sumpahan batu' mula menyerang aku kembali....kaki rasa macam tak jejak lantai dah...



P/S: Aku rasa aku tahu kenapa aku mimpi menda ni aritu.....

21 comments:

makwe joni said...

ntahpapentah bdk ni..

weh,abes tu jantung ko yg cicir ntah kt mn tu dh jpa blk ke blm?

Kapten Luffy said...

erk

ko suka ketiak busuk ker

muahaha

Unknown said...

ketiak sape bau hacem~
nyanyi lagu p.ramlee sket.

DramaQueen said...

eleh..alasan ko..ko suke kan kucen..kne hempet2 ngan pompuan.. hehe.. kucen..ko ni..klakar la.

bokbon said...

abis lu tak gigit bibir ke? kening ternaik mata tertutup sebelah ke, hehehe!

Anonymous said...

mmg hebat pengalaman ko.

best kan himpit2??rasa apa2 ke??

kotaklimasegi said...

aku mampu gelak jer...

huahuahuahua...


dah..dah.. gi cari balik jantung ko yg tercicir tuh?

Cikgu Ije said...

garang cmne tu bro? haha

StingRay said...

citah: aku kutip masa nak keluar..haha

monkey:ketiak busuk alihkan perhatian aku jap..azab wooo...hahhaa

olin:haha..nyanyi-nyanyi...

gig:debar woo...dup dap dup dap.

bokbon: semua ada beb...ha ha ha ha.....sumpah azab...

life: banyak rasa beb...hahahahhahaaa.....peh...

arfah: terjumpa masa nak keluar...haha

ije: ROARRRRRR!!!..macam dinaso..hahaa...aku da tukar ke 'sumpahan batu'...haha

EN.ROBOT said...

sejak rempit nih,.,.lame da aku xmerase keseronkan himpit2 nih,.,.
woit, ko gi BTS, tren lalu sebelah umah aku, bukan nk hon,.,.., :p ~

Super Nia Hana said...

oiii...ko nihhh
watashi baca lak yg tersipu!!!
aahhahaha

ierma said...

patutler meroyan tak tentu hala sjk2 ahir nih...paham2...hahahahaha!

cik selamah kundang said...

aku suspek hang mengelamun pengalaman tuh xhabih lagi la tuh kan??hahaha..'sumpahan batu'

~gUrL in pUrPle~ said...

eeeeeeeeeeeeeeeee........ citer apani? cm alah sex maniacjer... xmenarik....

momentinlife said...

ewwww.. cepatnya.. eh! mudahnya.. muehehe

Aima Othman said...

siot..blushing kunun...padahal suke...balik kne mandi wajib tak? hahahahhhaa :))

Anep said...

baru himpit2 dah semcm ke bro?
dh boleh2 la kal no di banner banner "Ubat Kuat" berdekatan

Anonymous said...

kes ko dh truk thp dewa ni.

baik ko g cri bini cpt2. huhu..

Milimilo said...

aku senyum je.. :)
padanla gatal semacam je mimpi..kih3

nuyuljana said...

he he.

:)

u think too much.

sila kawin cepat.

ha ha.

StingRay said...

robot: tren tu x da hon beb...hahaha....tin tin...

hana: tersipu-sipu?...auwwwww...haha

ierma:hahaaaa..

mooney: betul!...haahaha....

gurl: eiii...takutnya..takutnya....hahhahaa

moment: ahhahahhaa.....

aim:maintain beb..haha

anip:cepat start....lambat nak stop...amacam?...haha

lofiel: ada dalam harian metro tak?..hhahaa

mili:aku pun senyum je nih...hahaa

nuyul: kalau belanja kawin ada sale 50%...buleh jugak..hahaha