Thursday, October 15, 2009

Penjelasan

Assalamualaikum.

Semenjak dua menjak ni,ada yang bertanyakan kepada aku beberapa soalan berdasarkan cerita-cerita yang aku post kat dalam blog ni.Contohnya:

"Eh..betul ke cerita tu?"
"Ye ke tu..ke ko tipu je."
"Ada ke jadi camtu?"
"Betul ke menda tu jadi kat ko?"

dan sebagainya.

Jadi,di sini aku nak jelaskan.Semua cerita yang berdasarkan kepada pengalaman aku (yang ada watak Jamil atau yang dinyatakan sebagai kisah hidup aku) semuanya adalah peristiwa yang benar-benar terjadi dan tiada pembohongan di situ.

Cerita-cerita tambahan lain seperti Jeman,Dialog suami isteri,Pejon,Cikgu Meli ,Dialog Masyarakat Marhain dan lain-lain lagi semuanya adalah hasil imaginasi penulis.Tiada niat lain.Sekadar untuk bergurau senda dengan anda semua.

Diharap dengan penerangan ini,anda semua jelas dan tidak terkeliru macam pengikut Ayah Pin Kerajaan Langit.

Sekian dari Jamil yang sibuk gila.

Hik Hik Hik...

14 comments:

Anonymous said...

napa ko tak wat pengumuman kat station tv bro???hehe

Siti Nur Aminah said...

siapkan kerje la...xpyah update blog

meo188 said...

KUCING GEMUK!

joegrimjow said...

ok
paham

Nbl Fzr said...

yeke entry ni?

miss nina said...

waalaikumusalam
berita terima..roger :)

shahirahkhairudin said...

faham Jamil *intonasi seperti faham cikgu*

. said...

Baguslah.

Lazyf said...

namer sbena ko Jamil ek?ek?ek?

zaiMi said...

ooo ini keje ko ye? hehe

Sharif John said...

hehehe

Hazerin said...

baiklah pakcik jamil.

macam pengumuman raya aji la pulak

Anonymous said...

cam ni elok jerk wat press conference

StingRay said...

life:mahal.=)

aminah: pegi kelas tu.jgn monteng.haha

meo: yes?? haha

joe: gud boy. =)

nabil: nak kena gedumbek? haha

miss: roger roger..=)

shahira: gud gud..tambah markah.=)

nizam: =)

lazyf: tak.=)

zaimi: ha'ah.hahaa

john: hoh..john rambo da turun bukit.

hazerin: macam je.haha

rizwan: aku bukan siti nurhaliza lah.haha