Wednesday, October 21, 2009

Pengalaman Berbual Dengan Orang Bank

"Boleh En. Jamil berikan alamat En. Jamil untuk pengesahan permohonan ini?"
"Boleh.Alamat saya....No **, Jalan PUJ.."

"PUJ?" soal amoi bank.
"Ya,PUJ...." balas aku dengan mesra.

"P..?" dia teragak-agak..
"P for Penang.....U for United and J for German...." aku balas dengan kompiden.

Ya..anda pernah dengar 'J for German' in english?








Penat tau aku tahan malu walaupun kami cuma berbual hanya tiga minit sahaja.

21 comments:

Anonymous said...

org melayu, jerman le bunyi nye~~

Syaz Rahim said...

adeh...kalau aku amoi tu, aku mesti xperasan pon..haha!

Anonymous said...

Penat tau aku tahan gelak walaupun aku cuma baca kurang dr dua minit sahaja. kahkahkah.. wat malu je..

13247 said...

tu la aku malas nk keje bank..malas nk lyn org macam lu ni..

Faizul said...

aku pun pernah kantoi bab J for Jerman nie..

Unknown said...

ج بوکن اونتوق جرمان، تاڤي ج اونتوق جيمن

Siti Nur Aminah said...

kalu da jawa....germn pon jadi jerman...jamil2..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

nape tak cakap J for Jeman..musti amoi tu suke..ehehe...

bibie_suke_sukun said...

meh berbual ngan sy plak meh?ade brani?ha?

bibie_suke_sukun said...

eh2..ade n97..terklik sudeh...

Solehah said...

hehe..j for jerman in malay..tu pun tak tau ka? tanya dia camtu..

eNaSaN said...

betul ler tue BM J for Jerman...lallalala hik3

eNaSaN said...

join nie lak..


http://www.catcheye.com.my/?r=3373

Hazzy Ishak said...

fuuhhh nasib baik tak tersasul..hehe

Hazzy Ishak said...

banyaknya blog...

gmbar kat atas tu saya lukis dengn kaki saya..percaya tak?

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

jamil oh jamil

hahahaha

Anonymous said...

hahaha!!!!hahhaha!aku mahu gelak sungguh2!

Firol said...

melayu kan...

Lazyf said...

J for Jamil...

Ann said...

heheh..j for German? BM lu dpt brpe ni?

StingRay said...

nurul: ye.tau.hahaha

syazni:ahha..aku rasa dia perasan.=)

lofiel: malu woooo....=)

iezat: aku pun malas nak melayan orang pakai helmet tak tentu hala sambil main game nih.hahahahaha...

dude: jom calit ibu jari silang-silang.hahaa

komander: haha..tak terpikir nak bagi contoh tu.

aminah: kalu minangkabau? =)

kakuna: amoi tu suka kalu aku bagi duit je.haha

bibie: jom! haha

solehah:dia mmg x tau rasanya.=)

enasan: haha...payah jugak bagi contoh camni.thanx link tu. =)

hazzy: hahaa..dah sasul pun.blog ada 4 je. =) lukis pakai kaki? x caya. =)

mann: jamil jamilll...haha

life: sakan. =)

firol: amoi.haha

lazyf: j for john rambu.haha

ann: bm wa dapat A.hahaha