Tuesday, October 13, 2009

Despatch Barai 2

Selepas diarahkan oleh bos aku semalam,aku terus buka wikimapia untuk cari lokasi TNB.Yaa...aku jumpa beberapa lokasi TNB seperti yang dinyatakan dalam wikimapia.Aku pilih satu port yang paling dekat dan sesuai.

Tanpa membuang masa,aku terus merempit ke lokasi seperti yang dinyatakan dalam wikimapia.Setelah melalui kawasan peperangan,ribut taufan,periuk api dan beberapa halangan lain,aku akhirnya tiba dengan selamat ke lokasi tersebut.

Setelah aku cek semua tanda yang berhampiran,memang sah dah betul tempatnya.Nama jalan pun betul.Cuma bangunan depan aku tu pelik sikit.Tengok dari pandangan satelit memang macam bangunan pejabat dah.Kat depan bangunan tu tertulis besar-besar...






"Rumah Pencawang TNB"




Agak-agak ada kaunter pembayaran tak ha dalam tu?


14 comments:

~~DucKneSs~~ said...

try da bg salam ke?
kalo de org jawab,leh la kot try byr situ..
kehkehkeh..

nway, tompang lalu..

Insan said...

hahaha..dr semlm xbaya2 nih..satgi kena potong gak karan tuh..

Solehah said...

ada lakot..tapi tak brapa sure sebab tak penah masuk..tapi jangan masuk sebarangan..

Syaz Rahim said...

hahaha! ade2 je ko ni..

miss nina said...

pasni try la google earth lak :)

Ain bintu Amir said...

hahahaa :P
siannyee~ penat tu mengharung kilat sabung menyabung.. hehe

Siti Nur Aminah said...

ada rasanya......tp ko jd cashier..ko gk jadi pelanggan....jgn lpe bkak kaunter gak

zaiMi said...

lawak la ko ni.. ssh sgt nk cr TNB.. nmpk sgt TNB xsuke ko.. haha

Lazyf said...

mmg barai sgt despatch itu...wakakakaka

noorafzan.blogspot.com said...

aduila..
sesia je merempit..

Anonymous said...

ada kot..cash deposit TNB...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ahahahaha...kene lagi...hheheh..sampai luse tulat pun tak jumpe lg agaknye..heheheeh...

brat2104 said...

mana lg best? google map or wikimapia?

aku rasa ko kena bg nama penuh kot..

brat2104 said...

nape x gi pejabat pos?