Wednesday, October 14, 2009

Malam Yang Blues 2



Aku memandu dengan tenang.Pulang dari kerja,badan amatlah penat.Sambil memandu,aku melihat-lihat pemandangan malam.KLCC yang bercahaya.Langit yang cerah.Kereta yang tak banyak.

Sambil memandu,aku layan lagu kat radio.Lagu Greenday-21 Guns sedang dimainkan.Aku melayan setiap senikata lagu tersebut dengan tenang.Lagu tamat.

Aku menukar channel radio lain.Hairan.Lagu 21-Guns berkumandang.Aku terus melayan lagu tersebut seperti tadi.Agaknya malam ni para deejay semua tengah in dengan lagu ni aku rasa.Biasa la,lagu ni antara lagu yang hit dalam cerita transformers 2.Mesti la glemer.

Sambil melayan,aku pusing ke arah kiri aku.Ke arah kerusi penumpang depan.Aku terkejut.

Megan Fox berada di sebelah aku sambil tersenyum menggoda.











Aku pulang ke rumah dengan riang sambil berbual mesra dengan Megan Fox.

14 comments:

poye said...

ini ke entry yg sampai mu dop layan video korean pompuan-cun-bjoget...

joegrimjow said...

megan fox model lingerie tu ek?

nmEsfie said...

wooo... tggi tol aa imaginasi ko nih.... aku tabik.... ;p

Hazerin said...

megan fox bukan laki ke??

Anonymous said...

megan fox??????????????? tak leh tahan...demand tinggi...

Solehah said...

imaginasi tinggi nih..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

takleh blah.....huhuh...

afendi ariff said...

qayan kuat!heh....

makteh xnx said...

21guns..like dat song too.....hoho..

noorafzan.blogspot.com said...

ahaha..
part megan fox tu yg x boleh blah~

miss nina said...

mujur la megan fox
buatnya ape2 yg rupa fox ke sape nak jawab? kui..kui..kui

lagu tu mmg best :)

StingRay said...

poye: hahaa..tak.lain.

joe: ye lah kot.haha

mazeed: nak upah x? =)

hazerin: entah.haha..aku bukan nak kawin ngan dia.haha

life: hahhaa..

solehah: jgn jeles.=)

kakuna: dengki2..haaha

afendi: messtiiii..aha

xnx: mi tu.haha

afzan: hahaa...biaq laa..=p

miss: kalu fox mulder? dah jadi x files dah.haha..banyak tul orang putih ni nama fox fox eh...

Jard The Great said...

hahaa... tibe2 teringat kat aima... die betul2 mcm megan fox kalo tanpa tudung laa.. =)

brat2104 said...

kl xbyk keta? hari apa? kul bape?