Wednesday, October 14, 2009

Batu Pahat dalam kenangan 1

Lokasi:Batu Pahat
Tahun: 2005

Masa aku praktikal kat KUITTHO (UTHM) dulu,aku selalu lepak kat Batu Pahat dengan membe aku.

Satu petang,membe aku ajak pegi minum.Minum kat kedai dekat ngan tasik Y.Tasik ni orang Batu Pahat yang tak tau leh la dikatakan murtad Batu Pahat.

Aku follow je membe aku tu pegi ke kedai makan.Kat sana akak dia dah tunggu.Sesaja lepak petang-petang.

Elok sampai,aku ngan membe aku mencari di mana akak membe aku tu melepak.

"Haa....tu dia!" ujar membe aku sambil bergerak pergi.Aku follow je belakang dia.Jalan rilek-rilek.Bila sampai kat meja akak membe aku tu,aku tergamam sikit.

Ada Tam Spider lepak sekali.

Oh ya...akak membe aku tu wartawan.Lepas salam dengan Tam Spider aku SMS membe2 lain laju-laju.Cakap kata aku salam Tam Spider.












Perangai macam gadis-gadis.

10 comments:

Solehah said...

syoknya..memang akan dlm kenangan sampai biler2..

makwe joni said...

gadis-gadis pun rileks je..ko je yg over2..

hahaha..gelak org jahat

cik selamah kundang said...

giler gedik ko ni..aahaha

Anonymous said...

baru ko sedar ke perangai ko mcm gadis2??

ayinn said...

tasik ape tu???
aku xtau pon..?? lalalala

Unknown said...

Haha sting. ingat x yang kita lepak kat tasik Y, x silap mase tuh akak amar tunang kot. pastu tam spider datang pastu aku x kenal beliau. hahaha! mesti beliau rase sangat sedih kan? wah! aku pon dah jumpe beliau!

Lazyf said...

overnyewwwwww!!!

StingRay said...

soleha:haha..=p

citah: ko orang jahat? aku stuju! haha

pinky: auwww..

life: x sedar pun.x sedar pun. =)

ayin: murtad batu pahat.hahaaa

komander: ye..kita le tu.haaha...lupa letak nama ko dalam tu.ko pun ada di tempat kejadian.haha

lazyf: auwwww..haha

Jard The Great said...

ooo.. bapa aku masuk tv mase raya ari tu.. aku pon gi antar sms kat kengkawan nk kecoh.. haha...

brat2104 said...

ko gadis yg comel