Wednesday, March 25, 2009

Kriss Evo 2

Memandangkan sekarang aku pegi keja dengan keta ehsan yang bos aku bagi pinjam....maka dah lama kriss evo aku tak gerak...aku bagi dia rehat sakan kat rumah......agak lama la...dekat-dekat 3 minggu kot.....aku parking je depan rumah....siap tongkat dua...aku cadang dapat gaji ni aku nak servis kriss evo aku cukup-cukup...bagi dia tip-top balik.....

Semalam balik dari keja....aku lintas depan kriss evo aku....elok ja aku lalu sebelah dia.....tiba-tiba kriss evo sound aku....


Kriss Evo: "Ahhh Jamil....baru dapat kereta buruk....ko dah lupakan aku eh....da brapa lama ko tak tunggang aku......habis madu sepah dibuang lah ko ni........"

Hati waja: "Jamil ....aku terasa beb.....ko tak terasa ke beb?..."

Aku: "Terasa beb.....terasa..."



Bertabahlah ko kriss evo....gaji nanti aku blanja ko minum minyak pelincir paling mahal....

9 comments:

Jard The Great said...

haha... aku dah dpt gaji.. jgn jeles! kesian kris evo ko.. kena tunggu lama lagi...

=p =p

Anonymous said...

haha... smbl2 blanje kriss evo, blanje aku skali. hak3... bru btmbh mulia hati waja ko tu...

hanie said...

wahhh bila mau gaji neh...

Syazni Rahim said...

aku nk dibelanje juge..keh keh~
eh pandai Kriss tu berkate2 ye..

Noli said...

abih madu sepah dibuang tuhhh..haha

Wizza said...

hahah,, the best n3 so far..
lawak la ko!!!

kesian dia(kris evo)

hzrh said...

incik kriss evo tu berjurai air mata tak waktu berkata-kata tu??
xD

Aima Othman said...

sian....bwk laa jlan petang² :D

StingRay said...

jard: x lama dah...mggu ni ja.. =}

top: tamau tamau tamau.. =p

misz:tu la pasal....bila nehhhhhh....haha...

syazni: tabley.... =p =p

noli: pedih...pedih....haha

queen: aku pun kesian....sob sob.. =p

hazirah: tak..dia kata sambil jeling-jeling....gila punya tak puas ati...haha..

aim: balik keja pun malam.. =p