Sunday, December 28, 2008

YEAHHH!!..aku di kampung..

Tika ini aku berada di kampung..suasana di kampung aku sangatlah sejuk...tambah2 waktu pagi..kalau kena mandi wajib sebelum subuh memang azab..memang x bleh blah.....air da macam air peti..pagi2 kalau bercakap mulut mesti kuar asap-asap..macam omputih dalam filem.....bila cakap-cakap kuar asap..tiba-tiba rasa macam Orlando Bloom sebentar....

Pagi tadi mcm biasa...setelah diberi amaran oeh mak aku yang tidur lepas subuh tak elok...aku ambil keputusan untuk berselimut sahaja....aku berselimut dengan gaya yang paling comel jika dilihat oleh perempuan....dan boleh menimbulkan rasa meremang jika dilihat oleh lelaki....



aku tertidur...



Dalam mimpi... peh..sempat lagi mimpi...

ok...aku sambung bercerita....dalam mimpi...aku adalah salah seorang ahli kumpulan samseng...dan kami bergaduh dengan satu lagi kumpulan samseng yang lain...

nak dijadikan cerita..pistol aku telah berjaya menembak jantung ketua kumpulan lawan....semua ahli2 kumpulan terbabit berdendam dengan aku...tidak lama selepas itu...aku mendapat SMS...mereka mengugut untuk membunuhku jika aku keluar dari rumah.....aku rasa sangat takut....



aku terjaga dari mimpi......


mata aku meliar dalam rumah....sepi....serius aku takut..jadi aku melepak agak lama dalam selimut..risau jika ada penembak tepat sedang tggu aku di luar.....

setelah agak lama....tiba-tiba otak aku yang tadi mandom gila mula cerdas..dan mula cuba menyelesaikan ketakutan aku tadi...



" mail (aku namakan aku dengan mail kali ni...).....kan ko bunuh ketua samseng tu dalam mimpi..apajadah samseng dalam mimpi tu nak kejar ko sampai alam nyata nih....."

dengan bersahaja otak aku sound aku....


"bodoh...!"


Lagi sedas otak aku sound aku....

5 comments:

Anonymous said...

aku setuju ngan otak ko..budus btul entry kali ini!!

Noli said...

meroyan..haha

Cikgu Ije said...

haha. =)

norsaritanaini said...

aku dh nak ckp dah...sebelum otak ko terjemah perkataan tu lg, otak aku dah terlebih dahulu terjemah...tp aku tak sampai hati...kang nanges lak ko...

StingRay said...

me: ahh..ko ngan otak aku memang sama!....aku pukul jugak dua-dua ni kang...

Noli: meroyan la sngt...hehe

Goasop:Goasop?...Gosok?

Nor: Ko memang...x dengki aku tak sah...