Tuesday, December 9, 2008

Strawberry Celup Coklat


aku melihat anak buah aku yang comel makan coklat KIT KAT...sungguh seronok melihatnya..nampak sangat comel...


tiba2 dia x nak..dia passing kat aku...sebagai bapa sedara yang cool..aku pun sambut...dan terus telan...

Aku tgk pipi dia ada kesan comot coklat..aku pun tolong sapu dengan tangan aku...bg bersih2...sambil dengar dia ngomel....pada masa yang sama idung aku tiba2 rasa gatal...ngilu....

aku pun menggaru2 dalam ruang sulit dalam idung aku..sungguh nikmat...

tiba-tiba aku terhidu bau coklat yang sangat harum...

dan semalam...buat pertama kalinya dalam idup aku...aku mencipta resepi terhebat yang agak ngilu untuk didengar...


taik idung salut coklat..

3 comments:

Jard The Great said...

sedapnyer tahi idung coklat tu yer...

StingRay said...

aku tak rasa...ko nak?...haha..

~gUrL in pUrPle~ said...

selekehlah awkni....isk3...