Tuesday, December 16, 2008

.:: Bushan ::.



Video boleh ditonton di sini.

“Ini salam perpisahan daripada balu, anak yatim dan mereka yang terbunuh di Iraq,” jerit Muntazer, wartawan untuk televisyen Al-Baghdadia, sebuah stesen milik Iraq berpangkalan di Kaherah selepas beliau melemparkan kasut kepada BUSH....


aku tabik sama ko muntazer...aku pun akan buat benda sama kalau nampak bush...walaupun dia hanya proksi kepada yahudi..aku tetap lempar jugak...


hah..obama...kalau nak kena baling kasut..buat le pelik2......



Sumber: Utusan Malaysia.

6 comments:

norsaritanaini said...

aku dah tgk lam berita..sayang balingan tersasar..kalo la mengena...wahhh, best tuh...si bushan boleh plak ckp yg pembaling tu actually nak masuk tv..ngok dia...bleh wat main2..kalo betul kena sebijik, takder kot dia nk ckp cenggitu...

StingRay said...

Dia cover tu...cover mau cemerlang baii...haha..

Noli said...

bukan tersasar laa...bush je yg ngelak..hoho..

kalo letak bom tgn lam kasut..amacam???

norsaritanaini said...

a'ahkan...sbb dia ngelak...kalo tak elak, konpem kena...mau ada cop tapak kasut...

~gUrL in pUrPle~ said...

kenapa org sebelah bushtu xgerak2? saya berasa kagum.... huhu... x rasa kelam kabutpun... huhu

JO said...

la kalu aku pn aku baling. cilakak punye bush. sh*t!


teupir! hehe. ( i found tat some of these verification words are cute )