Friday, December 19, 2008

Penagih

Tadi aku singgah sebentar di sebuah masjid....mauazzin sedang lunak melaungkan azan mgrib......kelihatan ramai sekali remaja2 yang balik dari bersukan melilau di kawasan masjid tersebut...aku bergegas turun ke tingkat bawah utk berwudhuk.....

aku turun tangga dengan penuh tenang....di depan aku ada sorang remaja lelaki..jalan slow...aku follow dari belakang....mungkin dia tidak perasan kehadiran aku..hanya kami berdua waktu itu...

aku lihat beliau jalan terkengkang-kengkang sedikit..dan aku perasan....tgn beliau sedang menggaru-garu sesuatu di dalam seluar....

aku rasa tak sedap hati...

dengan pantas...tanpa sebarang amaran...beliau mengeluarkan tangan beliau dari dalam seluar................dannn....



terus menghidu-hidu tangan beliau....




serta-merta aku kukuhkan kuda-kuda..agar tidak pitam di tangga...

9 comments:

shikin's said...

agagagaga
lawak lerr..
wat suspen jaa..
ahahaha

~gUrL in pUrPle~ said...

isk3... xsinonohlah... citer apani?

Jard The Great said...

xsenonoh betul la..

walaupon aku kurang jelas kaitan kandungan entri ini dgn tajuk.. hmmm...

(ps:ko tak nak adiah ek?? mana alamat ko nih?)

Noli said...

errrrr..

Cikgu Ije said...

penagih apa tu? erkk. uhu

Anonymous said...

hanya mampu mengelengkan kepala
*geleng2*
apa punya turrr!!!

Anonymous said...

ape yg die ketagih nih??

StingRay said...

shikin: aku pun suspen time tu...

gurl:citer berjudul garu-garu...episod 14.. =}

jard:ya..sungguh tak senonoh...

Noli: eerrr..

Goasop:ntah..ketagih bau tu kot...haha..

me: aku pun geleng2 kepala..

top: ketagih bau rasanya... =}

Firol said...

hehehehhe..