Friday, December 19, 2008

TNB

Aku tiba di kaunter pembayaran TNB dengan penuh bergaya...aku hulurkan cek dan surat pembayaran kepada petugas tersebut.....

aku cuba mengawal kehenseman aku pada tahap maksimum...

setelah selesai petugas tersebut menekan-nekan keyboard..dan mencop sana-sini..sain sana sini..dia pun bagi balik sehelai kertas kepada aku....

'no phone en....' ujarnya...

aku lihat jari jemarinya bersedia di keyboard komputer...dan dengan lancar aku menyebut..

"kosong tiga..empat dua..."..belum sempat abes aku sebut...

"encik.....tulis kat kertas yang sy bg tu "...ujarnya sambil muncung2 mulut ke kertas yang dia letak depan aku tadi....


benci.....

10 comments:

ezzati said...

kadang2 bila kite terlebih2 mengontrol kemachoan (w'pun x macho), benda yg malu akan terjadi..

Cikgu Ije said...

padan muka!! agaggaga *gelak jahat!

ampun ya bro!

Anonymous said...

benci? benci dgn diri sndri ke dgn org tuh? hahahah!

norsaritanaini said...

kahkahkahkahkahkah...aku ketawa berdekah-dekah...

StingRay said...

ezzati: aku memang macho.. =}

goasop: haha..ko mmg jahat...

top: benci situasi tersebut... =}

nor:ko memang...

ezzati said...

selamat pagi jugak :)

Noli said...

owh cian nyee..
keh keh..

Atiey MN said...

har har....mencikkkkk yer.
kuang2...

shikin's said...

ahahahaha
control macho sgt yekk
ahahaa

brat2104 said...

ko selalu buat aku tersenyum.. =}