Wednesday, December 31, 2008

Ohhh......2009

Besok umur aku 18 tahun.....

10 comments:

Misya Idris said...

alangkah indahnya kalau aku juga berumur 18!!

Kumprinx said...

aku ari tu sempat setahun je berumur 18 tahun..

~gUrL in pUrPle~ said...

kitapun sempat setahunjer... tapi 17 bertahun-tahun... sekarangpun 17...haha

stam said...

esok boleh start hisap rokok

Noli said...

muda remaja gitu....
leh tgk filem 18 tahun ke atas dah..

Ricca said...

Hapacrita.. Ko baru 18 tahun kerr?? Xcaya..

StingRay said...

haha.....da 25 dah aku....apa barang 18!

makwe joni said...

ha?18 tahun?aku mmg nk bkr je bdk2 18 tahun sblh umah ni..tiap2 jumaat x pernahnye g mesjid..tgk gaya mcm laki.tp x pnh g mesjid hr jumaat..

Ricca said...

Podahh cit... 25 ghupenyer...
Dah leh ader bini.. Hahahaha

StingRay said...

ha?...ada bini?...sapa bini aku?..ish ish....