Wednesday, December 24, 2008

Baca Doa Sebelum Masuk Tandas

Kalau korang pernah pergi surau kat Bukit Jalil....ya..surau dekat dengan LRT Bukit Jalil tu....mesti korang perasan yang tandasnya ada pintu jenis belah tengah.....belah tengah macam pintu bar-bar dalam cita koboi tuh...bezanya pintu ni plastik...bukan kayu...


ok...begini ceritanya.....


sebelum aku buat menda yang wajib tu....aku masuk tandas kejap...aku masuk port yang pertama..aku masuk dan terus keluar dengan serta merta.....sebab?....sebab pintu tidak boleh dikunci...kuncinya rosak....dan aku tak nak amik risiko bila tengah lepaskan hajat ada orang buka pintu.....itu sesuatu yang sangat mengerikan bg aku...

Jadi....aku dengan penuh bijaksana pergi ke port kedua pula..pintunya tertutup rapat....namun tangan aku dengan pantas cuba menolak-nolak manja pintu tersebut..bertujuan untuk menguji samada pintu tersebut berkunci atau tidak..seterusnya menghasilkan jawapan samada aku boleh masuk atau tidak ke dalam port tersebut..bijak kan aku?

Pintu tersebut tidak berkunci...aku rasa lega memandangkan hasil kumuhan aku pun macam dah tak sabar-sabar nak jumpa membe-membe diorang dalam tangki septik kat bawah sana......

jadi...tanpa berfikir panjang....dengan rakus aku menolak pintu tersebut.....









kelihatan seorang lelaki sedang bertinggung di atas mangkuk tandas dengan gaya yang sangat comel....dan matanya bulat memandang aku....

ya..aku baru sahaja berjaya menodai seorang lelaki...

10 comments:

makwe joni said...

hahaha...lepas tu pe yg jadi???aku rasa orang 2 dh tobat x moh pakai tandas awam lg dah...

Atiey MN said...

kuang kuang kuang....unforgettable memory utk org tuh...

Noli said...

eeeeeeeeee..haha

Cikgu Ije said...

hahha..

lynda_siebie said...

hmmmmmmm......bleh masuk raja lawak 3 nih.....heheheeh tp sian kat org tu ye....terbantut hajat dia.....

Anonymous said...

lawak seyh!adeh2..
xtahan tul dengan mata bulat memandang ko?
mcm pussy cat cite shrek plak tp nih gaya buang hajat punye pussy cat..hohohoho..

eliza said...

agaknya org yg kena tu x baca doa sblum msk tandas, ha kan dh ternoda. hehe

Anonymous said...

ko dpt tgk semuanya? masih teringat2 hingga sekarang tak? ahahaha...

~gUrL in pUrPle~ said...

hahaha...jahatnyer... kesimpulannya, kalo toilettu tertutup maksudnyer adalah org kt dlmtu... jangan aniaya org b...huhu

naiba said...

mesti mate ko tumbuh ketumbit lps tu...btol x?huhuhu~

p/s::ko tauke ketumbit tu pe??huhuhu..klu x..sia2 je komen aku ni..huhuhu~