Monday, December 1, 2008

HapaCrita TIME MACHINE 10 - Dahi


DIALOG 1

Power Rangers Biru : "Luas ahh dahi ko..."

Aku : "ha?.....abes tu?"

Power Rangers Biru :"Orang cakap kalau dahi luas dia pandai..."

Aku termenung....teringat camna aku gagal paper bm dlu....AHHHH.... banyak la ko punya pandai..!!


DIALOG 2


Lokasi : Dalam dorm.Aku baru daftar masuk asrama sekolah..form 1.


Senior :"Oiii..sapa conteng dahi ko? "..tanya dengan muka penuh kehairanan..

Aku:
"ha?..mana?..mana?"... soalku sambil pergi ke depan cermin....dan aku lihat urat2 di dahiku yang jelas kelihatan....

banyak la ko punya conteng...!!!


DIALOG 3

Lokasi : Dewan Exam...baru abes paper..sem brapa ntah..

Membe1 : "Kalau korang nak tau soklan tadi susah @ senang..ko tgk ja dahi karim (ya..seperti biasa..aku namakan diri aku karim..)...kalau urat dahi dia timbul...susah la soklan tu.."



=== TAMAT KETIGA-TIGA DIALOG ===

ya..dahi aku sering dijadikan topik dulu2...

aku rasa dahi aku seksi....



AUUUWWWW!!!



karim..cukup...hentikan...

7 comments:

Jard The Great said...

apakah??

hehe.. mesti muka ko nmpk tua kan?? hehe

StingRay said...

kulit dahi aku nipis..leh nampak urat berselirat kat tepi dahi aku..haha...


di syurga bidadari boleh dilihat urat2nya kerana kulitnya telus....


adakah aku bidadara???....wahahaha

~gUrL in pUrPle~ said...

hahahahahahaha...... kagum saya....

ezzati said...

hye hye..singgah jap..

Anonymous said...

anda sungguh bertuah kerana ramai yang menginginkan dahi seperti anda, tapi anda juga sedikit malang, kerana orang berdahi luas sering nampak lebih tua dari usia..hehe

Wizza said...

dahi ko luas ek?
tp mmg org salu kata dahi luas tuh pandai

aku pun x pasti.

uik. nampak urat ke? ko ni hulk ke?
ekekekke

JO said...

:)

:)

:)

sneriveg