Thursday, December 4, 2008

Wahh...minyak turun lagi....!!


Aku dapat hadiah...




Tq kepada NOR..sebab bagi menda alah ni....tq ah....

DAN

ada syaratnya..aku kena bagi anugerah ni kepada 7 blogger lain yang aku suka..
1. Kumprinx (blog pertama aku baca dalam dunia)
2.hilangpunca (membe kumprinx)
3.gergasi kerdil (membe hilangpunca)
4.meat(jugak membe kumprinx)
5.Manual ke automatik?(membe kumprinx lagi)
6.Blog Anak mat nor (bukan membe kumprinx)
7. nor(amik hati....HAHAHAHA..tq bg hadiah ni kat aku..)


dan sapa2 yang dapat anugerah ni..kena bagi lak kat 7 blog yang korang rasa power..x nak pun x pa..x da fatwa kata haram..x yah risau..
................

12 comments:

Jard The Great said...

la..ingatkan adiah fizikal..rupenyer adiah alam maya..hehe

Firdaus said...

alam maya tak per.. jgn 'dua alam'.. bahaya ooo..

Kumprinx said...

alam mistik pun dah kira ok.

jo said...

time kasih la merayau2 ke blog aku yang tak berape nak blog sgt tu...

Atiey MN said...

minyak n tag ini..
apakah???

hehe

Anonymous said...

tahniah lee..bguslh tu ko ade monyet aku ade katak! :P

norsaritanaini said...

kuang asam garam punya budak..kot yer pun kaber2 la sikit...hampehhh ar ko...hahahaha...

Noli said...

tahniah2.. =)

StingRay said...

jard: Ko nak bg hadiah fizikal pun bleh gak... =p

apei: haha..bahaya bahaya..

kumprinx: peh..mistik?...alam dan manusia pun apa salahnya...hehe

joe: kasih diterima... =}

Atie: Minyak masak adalah barangan keperluan harian (tak berkaitan).. =p

me: eiii...katak...eiii...geli geli..haha


nor: malaysia negara demokrasi..aku dulik apa..hahaha

noli: tengkiu tengkiu noli.. ^^

Jie said...

kak jie dtg nk sebar2kan virus sakit mata ni

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

ada sijil tak? gua nak bawak pergi interview gomen senang..

StingRay said...

kujie: aiihh...jgn main2 kak..sy kenyit ja...ilang terus sakit mata...

pipi:ntah2 orang yg interview ko tu pun pembaca blog ko..ko kan da star..hehe