Tuesday, December 2, 2008

Gambar-Gambir 3 - Sahabat

-gmbar dibuang-


Tetiba aku terkenangkan mereka semua dalam gambar ni....kesemua mereka adalah roomate aku kecuali mamat yang pegang fail tu....

Study kt tmpat ni terlalu banyak kenangan yang tak bleh aku lupa..walaupun setahun ja tempohnya...aku rasa aku banyak kenal apa itu kehidupan kat sini....

aku yang mana satu? ahh...korang pilih la yang mana korang nak...

Oh ya...al-fatihah untuk arwah....yang beg merah tu...

humm...1 dari 4 telah pegi....tinggal lagi 3...... bilakah masanya??

tik tok tik tok....



oohhh..kenangan terindah...

Hati waja: "Gila jiwang ko jamil ..."



10 comments:

Anonymous said...

ko yg tgh kan... al-fathah


....
.........
...

amin.

StingRay said...

wah..gambar ipin dan upin..


aku pun x tau aku yang mana satu..hehe..=p

Jard The Great said...

al-fatihah..

err...1 dari 4 dah pegi???means??? ku konfius sebentar..

Noli said...

sume cam sm je..hehe..

Wizza said...

ajal maut d tgn tuhan :)

al fatihah

~gUrL in pUrPle~ said...

sakit apa?

Anonymous said...

ape lak... tu gamba upin je... ipin xde. die g beli ayam gorenggg... hahahah! eleh.. btol ar tu aku teka. hohooh...

StingRay said...

aku pun x tau aku yg mana satu.. =}

JO said...

hurmmm.....


snesion.

vidadarisakura said...

sama luas jak dahi semua?
kompiush ai...hee