Monday, December 28, 2009

Semalam yang hangat 11

Semalam,aku drive dari Kedah.

Gila apa atas highway drive pakai gear 1 ngan 2 ja.Kat Juru sesak,kat Sungai Perak sesak,Slim River ada eksiden,Gua tempurung pun dah pandai sesak-sesak.Kaki dah macam nak krem main tendang-tendang clucth.

Kat sebelah kiri steering ada satu butang.Kalau tekan butang tu,secara automatik PS akan bertukar jadi helikopter.Tapi memikirkan bila jadi helikopter,minyak pun cepat habis,aku tak jadi tekan butang tu.

Ada jugak rasa macam nak beli kapal selam.Dengar cerita dalam laut tak ada trafik jam.Kalau beli,buleh selam kat sungai Klang pastu timbul kat sungai belakang masjid kat kampung aku.Kalau masa timbul tu ada orang tengah berkelah megi,boleh join jugak sepinggan dua.

Kena pulak sampai time zohor,buleh terus pegi solat berjemaah.

Buleh sejuk perut mak aku camni.



P/S: Tak cukup tidur.Mula merapu.

10 comments:

Hazerin said...

merepek meraban

Hazerin said...

klu macho, naik kriss evo lah blik kedah


hahahaha

alhariesz said...

takde butang yg tekan boleh jadik Kapal Korek ke? HOHO :D

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

aku dh agak da..musti tak ckup tido..hahaha....

otak luar kawalan tuh,tetibe nk tkar ps jd heli lak..hahahah

balqissy said...

kalo dah tukar jadi kapal selam, ingt nk tumpang ;)

ezzati said...

hahaa...klate-penang gak x jem...:p

Lazyf said...

butang kt steering tuh bukan function utk adjust radio kah???

Anonymous said...

ko kalo merapu..mmg tak logik akal

Unknown said...

raja merapu, bagi kat ko kan?

eNaSaN said...

lamer xsinggah...merapu kamOO besh ape..lalalalalala