Tuesday, December 29, 2009

Takda lagi dah saat macam tu,




Rindu pulak saat-saat ni.Saat bertungkus lumus siapkan blook pertama.Saat reka design untuk cover.Saat susun cerita.Saat reka cerita baru.Hantar soft copy.Saat berdebar tunggu order.Saat melompat dapat order pertama.Saat bibir sengih melebar bila menonton transaksi akaun di cimbclicks.Saat sain buku malam-malam lepas kerja.Saat akak pejabat pos buat muka hairan bila aku borong sampul pos ekspress banyak-banyak.Saat sedih campur gembira bila blook habis.Punya la sibuk,Lily si bantal peluk aku pun aku tinggalkan kejap.



What a whewwwww moment!!!


P/S: Perlu ulang cetak VERSI TAK TERHAD (Cover lain)? Kepada yang masih bertanya,maaf ya,dah habis.Yang cacat sikit2 ada le 4 buah lagi.haha..kalu berminat jugak,email permintaan anda ke hapacrita@yahoo.com =)

18 comments:

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

no no...! jgn ulang cetak..heheeh..jahat kan??

buat lain la jamil..cepat..heheeh..

tp mmg best la blook ko..hehehe...

p/s: cite en. kamal tu best! hehehe..

Kensi Ell Byle said...

saat lu bermimpi lisa n berpelukan dgn lily plak mcm mane? hahhaha...=p

ezzati said...

buat 2nd edition lak la

Ann said...

cadangan ni..pekate ang jd novelis lak?

lum hbs baca lg...xsmpt..so far mmg sempoi la lawak2 ang dlm blook tu..

brat2104 said...

kalau dapat diskaun kaw2 aku nk yg rosak tu.. bukan apa.. kena bertahan hingga 25/1/2010 ni.. gaji lama lagi. ngee...

lezi-moskito said...

ye ke takde?eheh...

StingRay said...

kakuna: hahhaa..korang dah ada edsi terhad dah. =p thanx utk sokongan anda.en kamal mmg otai.haha

leyha:ada jee..haha

ezzati: projek baru rasanya. =)

ann:x da kwsp..x best.haha

rumaizah: rm15.nak email kat hapacrita@yahoo.com.hehe..bank in je rm20 kalu pakai mesin.belen rm5 aku bagi sekali dengan buku. =)

StingRay said...

lezi: yang solid x da dah..yang calar2 sket ada la. =)

Unknown said...

buat yang kedua la. tapi tunggu aku abis baca dulu..

tuntung said...

oo..kau dah kaya sekarag..tahniah..
bila nak bg blook free kat aq?penat aq puji

balqissy said...

nk blook free jugak la.. :P

hAnIsAh_aMmRaN said...

tak sempat nak beli.sebab baru jumpa blog hapacrita ni. ish.buat la lagi.yeh...

;D

Anonymous said...

hik hik hik
noti noti

Anonymous said...

eiii!ada bantal peluk..yucks!

StingRay said...

naddy: haha..okeh. =)

tuntung: x nak bagi. =)

balqissy: x da.ahaaha...=p

hanisah: haha..sori. =)

anony: wah wah..tu bukan aku la.ish ish...selekeh betul.Bila pulak aku ada penyakit tu.haha

life: suka hati la.haaha...

KePOMPOM said...

bantal peluk ko nama lily? aku punya nama suzy! :D

StingRay said...

kepompom: bantal ko ada fesbuk tak? hahaa

Anonymous said...

ha ha tipu tipu :-)