Thursday, December 31, 2009

Rekod Prestasi 2009 Hapacrita

1.Pelawat baru semakin ramai masuk.Hai..selamat berkenalan. =)
2.Angka kat Nuffnang semakin rajin berubah-ubah.Rasa gembira macam makan nasik.
3.Keluarnya Blook Hapacrita.Memang banyak kekurangan.Tak apa,aku buat yang lagi baik nanti. =)
4.Semakin banyak keluar nama Lisa Surihani.

Tahun 2010? Mai kita tengok apa jadi kat Hapacrita.Jadi lagi gampang? Lagi sewel tapi masih cool dan kacak? Itu kita tak tahu.Tunggu 31 Dec 2010 pulak aku buat rekod prestasi.

Ha....kalu korang takda kerja,tangan gedik-gedik nak tambah,tambah kat ruang komen.Keh keh keh..





Tak guna!...keluar air mata aku gelak tgk video ni.

15 comments:

Anonymous said...

nampak sgt kah aku tergedik2 takde keje?

Razman said...

yang pasti nuff aku xnaek2..mengapakah?

loti mukhtar said...

mcm ni boleh jd blogger tegar la...ngeeeee

terrarosa said...

jangan lufer
- blog HapaCrita pun dah ada facebook !
- ruangan chat box pula dah tak ada...
- dan Hapacrita pernah tukar gambo profile - kucing makan aiskrem, tapi menerima kritikan dari peminat hahahahaaa amacam ?

green said...

yea..gamba profile da tkar..lg suke yg kucing..

Aima Othman said...

ni jari aku duk tergedik² taip ni...tahun depan hapacrita dpt aweks arrr...kehkehkeh....perkongsian blog ker..hihihihi :P

Cik Cookie said...

Nuff Cik Cookie pun dah ok.
angka naik je.
marilah membantu

zhrhtoodem said...

selamat tahun baru!

pink_butterfly said...

aku nak tambah 1...


tuan tanah blog hapacrita smakin sewel. sekian.

A'iyn Raidah said...

happy new year hapacrita..=)

laki cikgu kimia said...

sungguh gaban. selamat tahun baru wei!

Download said...

azam taun baru aku
nak jadi jutawan sonyap2 biar tekojot satu kampung tengok aku muhahahaha

http://download-music-software-and-guide.blogspot.com/

hisham said...

salam bro..aku hrp ape yg ko hajtkn akn terlaksana...dan dipermudahkan sgale urusan...aminnn...
~mlm ni ribuan RM akn hangus sbb pembakaran bunga api...hehe

bungacahaya said...

Selamat Tahun Depan!!!!

ezzati said...

geli part last