Monday, December 7, 2009

Pagi yang hensem 16

Datang ke pejabat pada awal pagi hanya akan membuatkan aku dan PS menjadi bosan.Mau tak bosan,jalan sesak bukan main.Semua nak pegi cari duit.Dah macam artis pulak duit ni.

Kalau dulu,aku buleh cilok dengan Kriss Evo,sekarang aku pulak buleh tengok orang lain cilok aku.Jeles jugak.Masa-masa camni la teringat Kriss Evo yang sedang berehat dengan tenang di rumah.Berkilat-kilat.

Elok sampai dekat Pandan Indah,MRR2 dah sesak.Macam biasa.Kereta tak bergerak.Untuk menghilangkan bosan,aku melayan lagu-lagu rancak di radio.Sedap jugak.Lagu apa aku tak tahu.Yang aku tahu,aku suka.

Aku berjoget sakan dalam kereta.Goyang-goyang kepala,liuk-liuk badan,goyang badan ke kiri,goyang badan ke kanan.Peh,nikmat jugak kalau naik sheikh macam ni sekali-sekala.Siap sekali dengan 'sing along'.Rasa jugak nak buat booty dance,tapi susah.Sempit.Tengah sedap berjoget,tiba-tiba kereta di depan bergerak.Aku berhenti bejoget,masukkan gear dan pandang ke cermin belakang untuk memastikan perimeter sekeliling clear.

Kelihatan di belakang aku ada sebuah lori kecik.Dalam lori tu ada 3 brader duduk rapat-rapat kat seat depan.Muka mereka bertiga ketat-ketat memandang ke arah aku.Pandangan yang penuh dengan rasa menyampah.








Aku yakin,kalau perempuan yang menari tadi,muka mereka akan manis berseri.


16 comments:

Yuki Yusuf said...

kalau gua yg kat dalam lori tu gua menyampah juga

kehkehkeh

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

diorng jeles sbb tak leh nk wt cam ko..hahaha..diorg kn 3 org lam lori tuh.lg sempit...

msti cam setan kn muke 3 org tu..?hik hik hik...

Anonymous said...

ko joget agogo ke diorang buat muka ketat?

Ann said...

kalo aku la kan, aku mesti pk hilang tabiat ke mamat ni..hehe

StingRay said...

koyuki: hahhaa..adus..

kakuna: sorang-sorang muka menyampah kat aku.haha...

nuru: aku goyang2 badan je.haha..

ann: tabiat tu buleh hilang? =p

bokbon said...

kalau gua kat dalam lori tu, rasa-rasanya gua buat-buat langgar je kereta kat depan tu.

heh..he..

Anonymous said...

kakaka
memang diskirminasi kan bro 3 org tu

Milimilo said...

muke ko blom cukup jambu kot utk buat diorang tergode dgn tarian tu..hahaha

noorafzan.blogspot.com said...

dorang x leh menari..
sempit sgt..
kalau nak juga kena pi belakang lori la..
luuasss..

miss nina said...

hahaha... menari di tengah jalan (walau dalam kereta) tapi buatnya org dalam lori tengah tension, memanglah mukanya ketat.

haha..rakam la masuk youtube :)

Anonymous said...

ko menari apa???

aYu Luv Mak said...

klu den..den hon kuat2..kasi lu terkejut beb..kasi tercangak2..mcm mrs. ben....the the the..

Siti Hasanah said...

kalolah aku yg nari
hohoho
:P

StingRay said...

bokbon: cantik...buleh claim insuran..haha..kuar dah ada skirting...=p

fatt: haha.....serius muka ketat.=p

mili: dah cukup jambu dah.=p

noor: sapa nak drive pulak.haha

mkiss; harap diorang x rakam.=)

life: goyang2 badan..=p

maya: keta i kedap bunyi tau.auuww..hahaha...=p

purple: pitam semua orang.haha

Lazyf said...

ntah apo kojo ekau nih jang...hahahaha

brat2104 said...

lori tu betul2 belakang or kat sebelah ko? sbb klu belakang, aku rasa, dorang xnampak aksi gerudi ko tu... huhu