Friday, December 4, 2009

Semalam yang hangat 10

Semalam aku tak pegi pejabat.Agak petang sikit,aku keluar.Keluar dengan budak rumah aku.Pastu dengan 2 orang lagi membe masa belajar.

Lokasi yang dituju adalah Sunway Pyramid.Kami pergi sana tengok cerita Ninja Assasin.Cerita tu effect ok la..cuma skrip dia tak mantap.Cerita yang terlalu mudah dijangka dan ada adegan entah apa-apa seperti Rain meletakkan telinga di dada perempuan untuk mendengar 'hati'.Bila dengar siap pejam-pejam mata.Entah menghayati bunyi 'hati' atau sedap landing kat situ.Tak Rambo langsung.

Sudah le cerita so-so...duduk pulak kerusi couple seat.Semua yang lain duduk dengan pasangan berlainan jantina.Aku je duduk dengan kaum sejenis.Aku duduk dengan Lan.Nak peluk Lan pun aku bukan gay.Lan pun bukan gay.

Sebelah kanan aku ada couple sedang beramas mesra.Sebelah kiri aku Lan tengah tido dengan sedap.Siap selimut guna baju sejuk.Cerita kat depan pulak tak menarik.

Cuba bayangkan situasi aku masa tu....cepat....bayangkanlah cepat.

Sengsara kan?






Rasa macam nak bersara tengok wayang.

12 comments:

Ann said...

bayangkan per?

Firol said...

haa..tertekan kalau aku...tidur je jamil senang...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ala..baru nk g tgk cite tu..tp bile ko dh ckp camtu kansel la..

jap,tengah bayangkan ni...








ko dok usha2 org yg tgh 'beramas mesra' tu kan..? heheh...

aYu Luv Mak said...

cople beramas2?? haaaaa...ramas aper..??

terrarosa said...

dah lama aku tak bayangkan menda - menda tu semua....






bumi bertuah kelantan tak ade wayang ler :P

zhrhtoodem said...

ceh
amek couple seat tak boleh blahhhh

Siti Nur Aminah said...

knp nk beramas mesra..ko nmpk ke dia rmas ape2....ele......fitnah....hmm.sedp je cite tuh..cume ko terlalu tua untuk tgok wayang...sile duduk lm uma bikin freelance je...

StingRay said...

ann: ntah.haha

firol: x buleh tido.

kakuna:pegi je tgk.tu pendapat aku.hahaa

maya: ramas tangan.=)

terra: tgk wayang kulit lagi caraa..haha

zara: seat biasa depan sangat.Terpaksa amik.haha

aminah: ye..ramas tangan.Ohh..cerita budak-budak rupanya.keh keh keh...

iza_hafizah said...

hahah... org ajak jual mahal...kakakkaka...

lezi-moskito said...

ko pegi kat depan skrin tu...pastu jerit-jerit macam histeria(sebab dah boring tahap dewa kan..)

StingRay said...

iza: tabley tabley..haha

lezi: x nak masuk wad orang gila. =)

Anonymous said...

ko tgk ninja mmg la cter tak romantik..wat pe ko nak peluk2