Wednesday, December 2, 2009

Petang yang tenang 5

Waktu Zohor dah sayup-sayup nak habis.Kalau diaplikasikan dalam kehidupan urban,dah macam pintu tren nak tutup.Dah suntuk.

Aku berlari manja menuju ke bilik air.Amik air semayang.Cuci semua yang patut.Patut ludah,aku ludah.Menda-menda dalam hidung semua aku buang.Bagi bersih.Dah setel,aku menerpa ke surau opis yang mana karpet dia buleh buat aku rasa nak tido sekejap.

Masuk je surau,antara aktiviti aku yang pertama adalah menuju ke cermin muka.Ye la,nak jumpa tuhan kena la hensem-hensem.Ingat nak pegi kenduri je kena hensem-hensem?

Lagi satu,bila aku tengok cermin,serta-merta aku dapat tengok muka Brad Pitt secara live.Cuba cakap dengan aku,berapa ramai orang kat Malaysia ni buleh tgk muka Brad Pitt secara live? Tak ramai kan? Setakat tengok dalam dvd haram ngan download kat tenet ramai la.

Aku tiba di depan cermin.Muka aku berseri-seri sambil tangan memusingkan cermin ke arah muka aku.Tak sabar nak tengok muka Brad Pitt muncul kat cermin tu.Cermin akhirnya menyuluh tepat ke arah muka aku.

Tiada gambar Brad Pitt yang muncul.

Yang ada hanya muka sorang budak yang ntah dari mana datang.Kat hidung dia ada taik idung sekeping melekat.










Taik idung bersepah,ada hati nak jadi Brad Pitt.

7 comments:

~gUrL in pUrPle~ said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

fleura said...

laa,,mati2 ingt brad pitt btul2,,idup2 xtau lh muke cam sape ek,,hahaha

Siti Nur Aminah said...

pengotor......selekeh..anda.....

Ann said...

pngotor tol la..ish~

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

brad pitt pun ade taik idung gak..die pun smelly weh..ni aku dgr la..hehehe...

Anonymous said...

euwwwwwwwwwwwwwww

brat2104 said...

ini adalah antara post yg perlu dibersihkan semula... adeh... ko mmg jujur.. taik hidung pon citer..