Monday, October 6, 2008

buffet ramadhan - edisi banyak gila gambar



AWAS! : Post kali ni sangat banyak gambar2..pastikan internet korang dah dioverhaul dengan secukupnya untuk prestasi memuat turun yang memuaskan.... kalau semput..cuba lagi.... =)


Yeah...ini pembukaannya...haha....aku x leh blah bila nampak western food nih.....so..aku pun dengan ekselennya melonggokkan pinggan dengan daging panggang,kambing panggang,ayam panggang,ubi kentang...bla..bla..korang tgk le sendiri....

masuk je berbuka...aku tibai kurma sebijik (x nampak..ada di belakang kuih lapis)... pehtu balun semua kuih dalam pinggan...da setel kuih muih apa kepenbenda semua tu..aku pun merasmikan acara membalun koleksi daging panggang aku..rasanya...UMMPPPHHH.... sedap yarabbi...tambah2 daging bakar yang dibaluti dengan roti yang sangat empuk.....walawehhh....!!


da abes balun koleksi daging panggang....aku pegi maghrib jap...x bley balun terus bai..rilek dlu..

pas setel magrib....aku keluar dengan misi yang paling penting.....mengkhatamkan koleksi makanan dalam acara buffet nih......yeeeeehhhaaaaa!!

Pusing punya pusing...aku amik keputusan...aku nak balun lauk pauk..yeahh..nasi aku tak sentuh langsung....aku amik je lauk semua...dalam gambar kat atas...aku leh kata..udang yang kat tengah tu yang paling top bagi aku..rasanya cukup sedap..udangnya segar..leh rasa manisnya..pejalnya isi dia...perfect!....nyum...nyum....


Da setel lauk pauk..aku pusing2 bahagian blakang plak..tup2 terjumpa koleksi rojak2..kerepek2...kuah salad..bla..bla..layann.,.... (camna tetiba leh ada seko buruh puyuh dalam rojak??...ahh..layann....)
abes makan..aku lintas area kuih muih tadi..so..aku pun qada balik kuih mana yang aku x sempat jamah tadi..haha....gila best..banyak tul pilihan...aku maleh nak cita..korang tgk je la gambar eh...enjoyy...



0 comments: