Wednesday, October 29, 2008

D.O.T.A

Sudah lama aku tak main game ni...selalunya aku dan housemate aku serta budak2 lain yang kerja kat kl ni akan kumpul kat izone (nama sebuah cc) kat jalan klang lama.

selalunya kami akan mula berentap pada ujung mggu...dari jam 12 sampai 6 pagi....waktu tu rate dia rendah...kira2 rm1.50 sejam....


okeh....dota ni sangat best bagi aku....sesapa yang tak pernah kenal dota..sila klik SINI ye..

sejarah dota ni bermula masa tahun 2006...di mana time aku 3rd year dulu kalau x silap.kami akan berentap sesama member masing2....memang seronok..

kalau tak berentap sesama member..aku gemar bermain secara online...aku gunakan GARENA.

antara negara yang aku selalu join channel diorang adalah filipin,india dan amerika selatan.orang2 filipin ni agak sedap untuk ditibai..sebab mereka ni x berapa expert sangat..sebab mudah sangat jadi leaver (tgh main game..tiba2 blah camtu ja a.k.a pengecut)...

geng2 dari benua india lak jenis cakap banyak..suka merepek2 kalau kena bunuh.....


geng2 amerika selatan lak connection dia yarabbi...gila babas lembab...asyik 'hang' je memanjang...

KINI..dah lama aku tak pekena dota....aku sangat rindu...aku rindu nak belasah hero lain..rindu nak guna razor...rindu nak guna barathum...rindu nak TRIPLE KILL....rindu nak GODLIKE..HAHAA...

0 comments: