Thursday, October 23, 2008

Pagi yang Steady...

Tet tenenet....tet tenenet.......tet tenenet......

bunyi alarm clock aku....yeah.....bangun...mandi.....pakai deodorant....pakai baju..sluar......amik laptop,hp..wallet...

turun bawah....buka pintu....

WAHHH..semua berjalan dengan smooth pagi ni..

pakai kasut...kunci grill.....

sumbat earphone kat tlinga...pasang lagu kat hp walkman kesayangan aku....

lagu hujan berkumandang....lagu dugaannya....peh...memang kena ngan pagi yang steady nih...

aku start kriss evo aku...enjim berderum....pakai helmet....pakai cermin mata itam....terus tiba2 aku rasa aku jadi arnold dalam terminator...cuma aku tak bawa senapang...dan aku tak nak bawak sebab nanti kalau ada road block jenuh aku nak menjawab...tak kan aku nak cakap aku sedang buru polis yang boleh jadi besi cair...mau ditampar pak cik polis yang kepalanya penuh dengan tekanan kerja itu.....sudah...hentikan merepek...

okey.....aku meneruskan perjalanan ke opis aku di ampang.....

aku melepasi bukit jalil...steady.....masuk hway kl seremban...steady...dan aku kena naik MRR2 lak....pastu...

tiba2..minda aku tanya otak aku satu soklan .....

aku pula cuba menghayati perbualan antara minda dan otak aku time tu....


minda: " otak..lagu ni tak best ahh...ko antar isyarat kat tangan.suruh dia tukar lagu lain"..

otak: " malas ahhhh....tangan tgn pegang handle tu...bahaya kalau lepas"..

minda: "ala..plz la...aku da busan dengar lagu ni.."

otak: "tak nak ahh..kang eksiden macam aritu..ko x tau macam mana teruk aku bergegar..aku tak nak tuan kita kena gegaran otak..."

minda: " ye la...aku merajuk aaaa"


perbualan diorang mati kat situ...tiba2 aku tersedar...aku da masuk dalam KL....

LAHANAAATTTTTTTT!!.....

terlepas masuk MRR2 tadi..... keypadlock!!!

terpaksa aku




1 comments:

brat2104 said...

hehe.. sib baik x accident.. boleh ralit layan otak dan minda ye