Tuesday, October 14, 2008

HapaCrita Video - Discovery Channel

Bila balik dari kerja,aku suka tgk saluran discovery channel...
antara menda yang boleh buat aku tersenyum...adalah menda ni....korang tgk sendiri... =)




Unit multimedia diorang ni sangat kreatif..aku suka vklip ni...mereka berjaya menambahkan rasa sayang aku pada bumi dan aku sememangnya sayang bumi ni...aku suka tempat yang x ada pencemaran......aku impikan utopia tanpa asap rokok sebenarnya...


WEIIII..korang yang isap rokok tu berenti le...isap le menda lain yang lagi berpekdah...

tapi aku tau..selagi aku x da Unit GUNDAM aku..aku tak akan berjaya memusnahkan semua kilang rokok di dunia...dan aku akan terus menghidu asap rokok..walaupun aku tak merokok....

utopia tetap menjadi utopia......sigh...

1 comments:

Jay Harun said...

aku pun suke gile klip ni.

*ye, aku tgh bace entri ko dari mule. takyah nak gatal2 siasat bape lama aku kt blog ko...